CÔNG TY TNHH HÓA ĐƠN ĐIỆN TỬ M-INVOICE ★ 2.4

Hà Nội
200 - 500 nhân viên
CNTT - Phần mềm
Đã xác minh

Các phòng ban đang tuyển dụng tại CÔNG TY TNHH HÓA ĐƠN ĐIỆN TỬ M-INVOICE

Hành chính
Dịch vụ khách hàng
Công nghệ thông tin
Buôn bán/ Kinh doanh
Kỹ thuật
Marketing/ Truyền thông

Việc làm CÔNG TY TNHH HÓA ĐƠN ĐIỆN TỬ M-INVOICE

Cập nhật 06/02/2025 12:43
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH HÓA ĐƠN ĐIỆN TỬ M-INVOICE
Advisor, Customer Value Management (40001641)
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 12/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 19/02/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 15 - 16 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Job Purpose

The job holder is responsible for the PnL management of customer segments in line with strategic objectives; coordinate business plan development activities and select priority actions for each period to generate revenue and optimize costs, achieve target profit in line with the bank's strategy, and manage key impact indicators (drivers) by each segment to optimize customer lifetime value (CLV).

Key Accountabilities (1)
Customer Value Management (CVM) for all Customer segments under the management of Division

  • PnL management of customer segments in line with strategic objectives; coordinate business plan development activities and select priority actions for each period to generate revenue and optimize costs, achieve target profit in line with the bank's strategy, and manage key impact indicators (drivers) by each segment to optimize customer lifetime value (CLV).
  • Identify opportunities and gaps (GAPs) of different categories to come up with success metrics; plan and identify actions to be implemented through close coordination with the Business Analysis unit (BF - Finance) and the DA Division.
  • Coordinate with DA Divison in establishing the Next Best Offer (NBO) model and ensure timely implementation, the right interaction channel according to each target customer segment.
  • Manage target indicators/customer identification models for segments and sub-segments through making requirements for DA Division to implement.
  • Closely coordinate with BF unit to develop an effective customer management reporting system, campaign management, customer lifecycle value management based on customer relationships.

Key Accountabilities (2)
Organizational cultural work

  • Ensure management in Division under 3 principles: fairness, transparency and respect.
  • Be an example in building and strengthening corporate culture.
  • Participate in research, organizing the implementation of initiatives and projects to contribute to the implementation of the strategy of the Division
  • Provide expert guidance and coach, guide, and mentor senior officers/officers within the team on the tasks and job skills related to the department's functions and responsibilities.
  • Strictly adhere to the Bank's Labor Regulations.
  • Perform work in accordance with internal policies, regulations, procedures, and guidelines and commit to service level agreement. (SLAs).

Key Accountabilities (3)
Other Duties As Required/directed By The Direct Manager.

Key Relationships - Direct Manager
Head of Strategic Business Planning & Management

Key Relationships - Direct Reports
N/A

Key Relationships - Internal Stakeholders
Units of the Division, relevant TCB units

Key Relationships - External Stakeholders
TCB's customers and business partners

Success Profile - Qualification and Experiences
Qualifications

  • MBA in Economics; Bank; Customer segments or related fields.
  • Foreign Language (English): According to the Bank's regulations

Professional Experience

  • 15+ years of experience in portfolio management, customer engagement management in the finance/banking industry or equivalent organizations.
  • Have in-depth professional experience in data analysis, building a management reporting system to track performance indicators related to customers.
  • Knowledge of reading and analyzing reports on market research, understanding the competitor market..
  • Understand the technology and system background and make some requirements for the data analysis team.
  • Experience in designing customer retention management frameworks, building customer retention programs and campaigns for each segment based on CVP to optimize customer life cycle value
  • Experience in project management or E2E management according to the customer journey.
  • Experience and understanding of change management
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY TNHH HÓA ĐƠN ĐIỆN TỬ M-INVOICE
CÔNG TY TNHH HÓA ĐƠN ĐIỆN TỬ M-INVOICE Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Tòa nhà M-invoice, Số 12-14 Ngõ 269/1 Đường Giáp Bát, P. Giáp Bát, Q. Hoàng Mai, Hà Nội

M-INVOICE thành lập từ năm 2012, được xây dựng từ đội ngũ chuyên gia trong lĩnh vực phầm mềm Công nghệ thông tin. Công ty sớm khẳng định được vị thế trong lĩnh vực CNTT và là một trong những đơn vị tiên phong trong lĩnh vực cung cấp các giải pháp về công nghệ, quản trị cho doanh nghiệp trong nước, đặc biệt là hợp tác triển khai nhiều dự án lớn trong nước và khu vực ASEAN:

• Triển khai dự án Hóa đơn, phần mềm quản lý giáo dục thông minh cho trường học, các doanh nghiệp

• Triển khai Dự án trường học thông minh ở Cambodia, Laos và Myanma;

• Cung cấp giải pháp chăm sóc khách hàng đa kênh qua SMS, tổng đài và contact center cho doanh nghiệp;

• Hợp tác với các đối tác chính: Mobifone; MobiFone Global, M-INVOICE, Vnis, VACOM, VTTC; VCCT, VMG, CMC, Sở Giáo Dục TP HCM, Global Smart Solution(Cambodia)…

Trên cơ sở hợp tác chiến lược vững mạnh với các đối tác có kinh nghiệm lâu năm trong lĩnh vực phần mềm quản lý, kế toán, thuế; Công ty M-INVOICE đã phát triển và ứng dụng thành công hệ thống cung cấp giải pháp hóa đơn điện tử M–invoice đáp ứng được các quy định chuẩn mực về hóa đơn cũng như tuân thủ theo thông tư 32/2011/TT-BTC của Bộ Tài chính về hóa đơn điện tử.

Theo đó M-INVOICE hoạt động như một trong những nhà cung cấp các giải pháp, cung ứng sản phẩm và dịch vụ về hóa đơn điện tử hàng đầu tại Việt Nam. Bằng khả năng cung cấp các giải pháp, sản phẩm và dịch vụ hiệu quả, M-INVOICE luôn nỗ lực hết sức mình để mang lại những giá trị và sự hài lòng cho khách hàng của mình.

 M-INVOICE cung cấp chuyên sâu các giải pháp về Quản lý Doanh nghiệp như sau:

• Cung cấp giải pháp Hóa đơn điện tử và phần mềm Hóa đơn M-invoice được thiết kế đáp ứng và tuân thủ theo thông tư 32/2011/TT-BTC và các quy định chuẩn mực về Hóa đơn;

• Tư vấn và cung cấp giải pháp toàn diện cho các hoat động quản lý, bán hàng và sản xuất kinh doanh của doanh nghiệp (BI – Báo cáo quản trị thông minh, ERP – Giải pháp quản trị nguồn lực của Doanh nghiệp, ACC....);

• Tư vấn về nghiệp vụ hóa đơn, hỗ trợ và giải đáp thắc mắc liên quan tới Hóa đơn điện tử, hóa đơn xác thực của Cơ quan thuế (Miễn phí);

• Dịch vụ Hỗ trợ kê khai thuế của Tổng cục thuế (Miễn phí).

“Chúng tôi luôn cam kết hỗ trợ một giải pháp hóa đơn điện tử trọn gói và an toàn cho Quý doanh nghiệp”


Review CÔNG TY TNHH HÓA ĐƠN ĐIỆN TỬ M-INVOICE

2.4
12 review

19/12/2024
Nhân viên tại Hà Nội

Công ty này đúng như bạn trên nói, bắt yêu cầu thống kê mức lương của công ty khác xong rồi công ty này thì lương thấp (rv)

15/12/2024
Nhân viên tại Hà Nội

Làm nhân viên lâu năm cũng 100% là máy cá nhân hết (RV)

15/12/2024
Nhân viên tại Hà Nội

Công ty lương mới vào là 7,5 nhé ae ?. Thử việc 6tr thì thu tiền ăn 600k. (RV)

Những nghề phổ biến tại CÔNG TY TNHH HÓA ĐƠN ĐIỆN TỬ M-INVOICE

Bạn làm việc tại CÔNG TY TNHH HÓA ĐƠN ĐIỆN TỬ M-INVOICE? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo CÔNG TY TNHH HÓA ĐƠN ĐIỆN TỬ M-INVOICE

CÔNG TY TNHH HÓA ĐƠN ĐIỆN TỬ M-INVOICE

Click để đánh giá