Việc làm CÔNG TY TNHH HOA TÍN

Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH HOA TÍN
Sales Support & Admin Staff
CÔNG TY TNHH HOA TÍN
5 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 3
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 3
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân Viên/Chuyên Viên
Ngày đăng tuyển: 04/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 05/08/2024
Hình thức: Full-time
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- 180-192 Nguyen Cong Tru St., Dist. 1, HCMC

Mô tả công việc

The Admin Executive provides administrative support to Pricing & Tender teams by preparing tariff reports, handling information requests, and performing clerical functions such as client & vendor registrations, updating commercial reports.
The Executive is responsible for performing certain duties like act as a liaison for the BD & Pricing/Tender teams take messages, record, type and distribute meeting minutes, conduct research in areas of interest for the business.
Commercial Admin Support Role
- Support Pricing/ Tender Team on data entry for pricing RFQs.
- Be able to analyze numerical data, understand components and relationships, find patterns, and draw conclusions.
- Updating rates and information regularly within BLA network of offices & network agents in Asia.
- Act as a liaison to enhance the overall customer experience for customers.
Administrative Role
- Updates and maintains a library of documents and quotes for future business needs.
- Ensures that billing instructions and relevant job confirmations (through POs & SOs) are updated on SharePoint.
- Track Master Service Agreements' validities and calls out for renewal discussions.
- Work alongside with Business Development Team in developing the pricing action & setup for new services/solutions for organic growth.
- Filling and updating of application submission for client with sharpness and meticulous
Vendor Management Role
- Maintain and updated vendors tariff for recognized upcoming activities.
- Request up to date tariffs with existing vendors and establishes better performance standards.
- Pricing negotiations with vendors relating to multi-modal transport.

Yêu cầu công việc

- Preferably at least 2 years' experience in logistics, supply chain, international trade or transport
- Minimum Diploma
- Must have experience with Windows based programs and advance Microsoft Excel skills a huge plus.
- Must be organized, positive & patient.
- Review work with accuracy & has an eye on numerical data.
- Team player

Quyền lợi được hưởng

Thưởng
Attractive salary + Bonus + 13th Payment
Giải thưởng
International working environment
Hoạt động nhóm
Annual leave / Company trip/ Training
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY TNHH HOA TÍN
CÔNG TY TNHH HOA TÍN Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
Cụm công nghiệp Kim Bình, Xã Kim Bình, Thành phố Phủ Lý, Hà Nam

Công ty TNHH Hoa Tín là đơn vị liên doanh Việt - Trung về lĩnh vực công nghệ thuốc BVTV và phân bón NPK hàng đầu của Trung Quốc tại Việt Nam. Được thành lập vào năm 2004, là một doanh nghiệp vật tư nông nghiệp toàn diện tích hợp sản xuất và kinh doanh phân bón NPK, thuốc BVTV, hạt giống và vật tư nông nghiệp khác.

Công ty có trụ sở chính tại Cụm công nghiệp Kim Bình, thành phố Phủ Lý, tỉnh Hà Nam, Việt Nam. Với diện tích 30.000m2, năng lực sản xuất phân bón của công ty khoảng 80.000 tấn/năm, với công nghệ tiên tiến và chất lượng tuyệt vời, các sản phẩm của Hoa Tín đã tương đối phủ khắp thị trường Việt Nam, được người tiêu dùng tin tưởng. Đến nay đã có hơn 999 điểm bán hàng, một số sản phẩm đã bắt đầu được xuất khẩu sang các thị trường Đông Nam Á như Lào, Campuchia, Myanmar.

Những nghề phổ biến tại CÔNG TY TNHH HOA TÍN

Bạn làm việc tại CÔNG TY TNHH HOA TÍN? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo CÔNG TY TNHH HOA TÍN

CÔNG TY TNHH HOA TÍN

Click để đánh giá