Các phòng ban đang tuyển dụng tại IMARKET VIỆT NAM

Buôn bán/ Kinh doanh
Hành chính
Quản lý sản phẩm & dự án

Việc làm IMARKET VIỆT NAM

Cập nhật 22/12/2024 11:35
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH IMARKET VIỆT NAM
Project Manager
IMARKET VIỆT NAM 4.3★
8 đánh giá 46 việc làm 6 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Quản lý
Ngày đăng tuyển: 31/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/11/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 5 - 10 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hà Nội

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Phụ cấp thâm niên
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

Key Responsibilities:

Project Management & Coordination:

  • Lead the Project, ensuring clear communication between all stakeholders, including sales, technical support, production, and training teams.
  • Coordinate with the Technical Coordinator to address technical bugs and new feature requests, ensuring issues are correctly tracked and resolved.
  • Oversee the work of production and sales teams to update and maintain the experience library of new platform.
  • Monitor the integration between different platform of Easia travel.

Technical Follow-Up:

  • Evaluate and identify whether technical issues reported by sales teams are user errors, real bugs, or missing features.
  • Design and manage the process for reporting bugs and feature requests
  • Work closely with the Easia Technical Coordinator and project team to ensure timely resolution of technical issues.

Production & Content Management:

  • Collaborate with Production Leader to monitor and update the production content across all destinations.
  • Oversee the tracking and implementation of New Experience Requests and Experience Modifications
  • Ensure consistency of content across destinations

Client Onboarding & Support:

  • Develop and implement a clear Client Onboarding Procedure, including a Client Onboarding Request Form and detailed workflow
  • Prepare checklists for sales teams to ensure all necessary steps are completed before onboarding new clients.
  • Create and send template emails to announce the onboarding and activation of new client accounts.
  • Maintain client relationships by ensuring ongoing support and regular communication for training and feedback.

Training & Communication:

  • Ensure that internal teams (sales, production, reservation, contracting, project Team) and external stakeholders (hotels, suppliers) receive proper training on the new platform.
  • Collect feedback from internal and external users to continuously improve the platform's performance and user experience.
  • Consulting and validate guideline for internal process relate to new platform.

Reporting & Documentation:

  • Ensure that all technical and production activities align with the overall business objectives and timeline.
  • Monthly meeting with Country Directors and General director.
  • Monthly update of the department report to Country Directors.

Manage the project team

  • Manage project team in Vietnam

+ Weekly meeting with Team.

+ Review the workload of Vietnam team

+ Assign tasks to Vietnam team

+ Evaluate staff performance of the each member in Vietnam Team

  • Supervise the project Team in other Destination (Thailand, Laos, Cambodia)

Yêu Cầu Công Việc

Key Skills:

  • Strong project management skills, preferably with experience in software implementation or technical products.
  • Excellent communication and coordination abilities across multiple teams and stakeholders.
  • Experience with project management tools.
  • Strong understanding of travel industry operations, especially in tour and product management.
  • Problem-solving skills and a proactive approach to technical issues.

Qualifications:

  • Bachelor’s degree in Project Management, IT or a related field.
  • Experience in project management within the travel industry or software development.

Địa điểm làm việc

Hà Nội
33B Phạm Ngũ Lão, Hoàn Kiếm, Hà Nội

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY TNHH IMARKET VIỆT NAM
IMARKET VIỆT NAM Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 12, toà nhà Charmvit Tower, số 117 đường Trần Duy Hưng, Phường Trung Hoà, Quận Cầu Giấy, Thành phố Hà Nội, Việt Nam

Công ty TNHH iMarket Việt Nam là Công ty 100% vốn đầu tư Hàn Quốc về thương mại B2B, chuyên cung cấp hàng hóa và dịch vụ các loại cho các công ty thuộc tập đoàn Samsung, các công ty vệ tinh của Samsung cùng các doanh nghiệp/ nhà máy lớn khác tại Việt Nam. Trong đó, cung cấp hàng hóa, nguyên vật liệu, dịch vụ, lưu thông với giá cả cạnh tranh và chất lượng tốt, trở thành công ty với mô hình khác biệt, uy tín tại Việt Nam. Môi trường làm việc gần gũi, năng động tại công ty sẽ là cơ hội giúp cho các bạn phát huy hết năng lực của mình.  

Hiện tại, iMarket Việt Nam cũng đang vận hành và hoạt động kênh thương mại điện tử với thương hiệu Office & Factory (tên gọi tắt: O&F) chuyên cung cấp các mặt hàng cho đối tượng khách hàng là các văn phòng/nhà máy như: văn phòng phẩm, thiết bị gia dụng, thiết bị IT, dụng cụ bảo hộ lao động, một số sản phẩm của Hàn Quốc cùng Food & Beverage, các sản phẩm liên quan đến cơ khí, thiết bị công nghiệp, vật tư máy móc,... Các sản phẩm của O&F đều lưu thông với giá cả cạnh tranh và chất lượng tốt, cung cấp cho các đối tượng khách lẻ kể cả khách doanh nghiệp, trở thành mô hình khác biệt, uy tín tại Việt Nam.

 

a

Review IMARKET VIỆT NAM

4.3
8 review

04/12/2024
Nhân viên tại Hà Nội

Lương tháng 13 ,Thưởng hiệu suất (RV)

02/12/2024
Nhân viên truyền thông nội bộ tại Hà Nội

Môi trường làm việc và đồng nghiệp vui vẻ, thân thiện (RV)

14/11/2023
Trưởng nhóm thu mua (Purchasing Leader) tại Hà Nội

Môi trường tốt

Những nghề phổ biến tại IMARKET VIỆT NAM

Bạn làm việc tại IMARKET VIỆT NAM? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo IMARKET VIỆT NAM

IMARKET VIỆT NAM

Click để đánh giá