Since 2006, we have been innovating at the edge of technological possibilities and are now shaping global communications of the future. Through 70+ offices on six continents, Infobip’s platform is used by almost 70% of the population, making it the largest network of its kind and the only full-stack cloud communication platform globally.
Join us on our mission to create life-changing interactions between humans and online services with new and unseen solutions.
Job Descriptions
- Act as a technical resource by providing technical assistance and post-sales support to customers (mainly around CPaaS portoflio of products)
- Serve on the front lines by troubleshooting technical problems and resolving any kind of technical issues with desired quality and customer satisfaction standard
- Respond to customer queries in a timely and accurate way in line with service level agreements
- Create and update support related technical documentation, customer details and know-how, and share with all the teams and technical community
- Gain knowledge and develop your skills through day to day assignments and assisting more senior team member
- Participate in Continuing Education sessions
- Be fully versed on Infobip products, platform, and integrations
- You have at least 2 years of experience in a technical customer support role
- You have a wide range of interests and working experience in these technologies: SQL, programming logic, and computer networks
- You really care about clients, looking to provide the best possible experience at all time
- You know that being supportive is a mindset; it’s in your true nature to be equally supportive to both your clients and your colleagues
- You are curious to learn how things work and what you can do to improve them
- You are not afraid to dig deeper and use your analytic approach to solve technical problems
- You have ability to operate effectively in a fast-paced environment with competing and shifting priorities
- Solid organizational skills including attention to detail and patience
- You communicate effectively to clients, partners, colleagues, and engineering teams alike in English and local language
Infobip employees are people with diverse backgrounds, characteristics, and experiences that share the same passion and talent that helps us achieve our mission. That's why Infobip is committed to creating a diverse workplace and is proud to be an equal-opportunity employer.
All qualified applicants will receive consideration for employment without regard to race, color, ancestry, religion, age, sex, sexual orientation, gender, gender identity, national origin, citizenship, disability, veteran status, or any other part of one's identity.
Infobip là một nền tảng truyền thông đám mây toàn cầu hỗ trợ các doanh nghiệp xây dựng liên kết trong suốt hành trình của khách hàng. Với một nền tảng duy nhất, các giải pháp như tương tác, nhận dạng, xác thực người dùng và trung tâm liên hệ trên đa kênh của Infobip giúp các doanh nghiệp và đối tác phát triển kinh doanh và tăng mức độ trung thành của khách hàng. Với hơn 10 năm xây dựng và phát triển, Infobip đã mở rộng quy mô lên đến hơn 75 văn phòng trên toàn thế giới. Đội ngũ công ty cung cấp công nghệ tân tiến, với khả năng tiếp cận hơn bảy tỷ thiết bị di động tại 6 lục địa được liên kết với hơn 9.700 liên hệ của doanh nghiệp, trong đó hơn 800 liên hệ của nhà điều hành trực tiếp. Infobip được thành lập vào năm 2006 và được dẫn dắt bởi những người đồng sáng lập là CEO Silvio Kutić, Roberto Kutić và Izabel Jelenić.
Review CÔNG TY TNHH INFOBIP
Văn hóa doanh nghiệp, đồng nghiệp tốt, cân bằng cuộc sống và công việc
Công ty tốt với văn hóa doanh nghiệp và đồng nghiệp tuyệt vời
Tôi hoàn toàn hài lòng với môi trường tốt như Infobip