Mô tả công việc
- Assist Director of Sales and Marketing to prepare annual Sales and Marketing Plan
- In conjunction with Revenue Manger, provide timely and relevant information on hotel trends, to enable the Executive Committee to make pro-active decisions to improve the profitability of the hotel.
- Analyze the activities of competitor hotels, including their customer base, with the aim of developing and securing new business and providing a market advantage.
- Assist Director of Sales and Marketing to participate in trade shows, conventions and promotional events, within the hotel, the industry and customer organizations.
- Management of all Sales and administration associates, ensuring they are working towards achieving the hotels revenue budget for the existing and future years.
- Manage personal accounts which assigned by Director of Sales and Marketing
Quyền lợi được hưởng
- Working in luxury 5-star hotel
- Active and professional working environment managed by Accor
- Competitive salary, attractive bonus (based on Monthly Revenue)
- Opportunity for transfer the group
- Employee benefit card offering discounted rates inAccor Hotels worldwide.
- Develop your talent through learning programs by Academy Accor.
Yêu cầu công việc
- BA/MBA degree in Sales/ Marketing/ Communications or business administration or a related field-Fluent English and Vietnamese (preferable other languages – Japanese, Korean,..)
- Successful previous experience as a sales manager, consistently meeting or exceeding targets
- Demonstrated ability to communicate, present and influence credibly and effectively at all levels of the organization
- Proven ability to drive the sales process from plan to close
- Strong business sense and industry expertise
- Minimum 1 year of experience in a similar capacity (prefer)
- Excellent reading, writing and oral proficiency in English language
- Proficient in MS Excel, Word, & PowerPoint
- Good communication and customer contact skills
Yêu cầu hồ sơ
- Curriculum Vitae
- 3 copies ID cards verified by the government
- Other Certificates
Please send CV to: T&C Office, Hotel Royal Hoi An - MGallery
Phone: 0235 3950 777
Công ty TNHH KIM NGHĨA -KNG chính thức thành lập và đi vào hoạt động từ tháng 7 năm 2006. Công ty có chức năng hoạt động thương mại Xuất Nhập Khẩu đa ngành nghề theo từng nhu cầu và điều kiện của thị trường. Phương châm hoạt động của công ty chúng tôi là cung cấp tất cả các loại hàng hoá, trang thiết bị,máy móc, nguyên nhiên vật liệu sản xuất tại Nhật và các nước phát triển cho thị trường Việt Nam với giá cả cạnh tranh và chất lượng bảo đảm tốt nhất.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2006
Mission
- Phương châm hoạt động của công ty chúng tôi là cung cấp tất cả các loại hàng hoá, trang thiết bị,máy móc, nguyên nhiên vật liệu sản xuất tại Nhật và các nước phát triển cho thị trường Việt Nam với giá cả cạnh tranh và chất lượng bảo đảm tốt nhất