Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
The Travel Specialist is responsible for analyzing, scheduling, arranging, and coordinating business travel for/by associates. This includes all corporate travelers throughout all facilities. The Travel Specialist is accountable for accurate and well-planned trips that get associates and company executives where they need to be in a safe and effective manner while ensuring policy compliance.
Address travel requests and inquiries that are emailed or phoned into the Travel Department.
Counsel clients on efficient routes, lowest available airfares, and travel products and/or services, while maintaining excellent client relations.
Process domestic and international travel requests per the Travel department's standard procedure.
Work as a team to review and work online queues with the Global Distribution System (GDS).
Maintain own agent queues within the Global Distribution System (GDS) daily.
Assist with questions for the Company's Travel Online Booking Tool.
Ensure optimum customer service through effective use of computer systems and positive telephone techniques, including the ability to use the Internet effectively to service client needs.
Accurately prepare passports and visas for all international travelers, updating passport spreadsheet as needed.
Register international travelers with designated embassy(s) prior to departure and maintain file.
Work under pressure and effectively multi-task while maintaining professional rapport with all Ashley and Non-Ashley associates.
Maintain a favorable working relationship with co-workers in all departments to foster an environment of trust and mutual respect. Negotiate group bookings in the manner most advantageous to the company and those traveling.
Represent the Company in preparing and extending invitation letters to overseas office employees and other business professionals requesting visit Ashley facilities.
Demonstrate the Company's Core and Growth Values in the performance of all job functions.
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor's Degree with related majors (Administration is prefered).
- At least 1-2 years of experience working in Administration, Travel Arrangement, Assistant or related fields.
- Fluent English (4 skills) and strongly confident in communication.
- Willing to work in the US timezone
- Good attitude, willing-to-learn.
- Hard working, carefully, detail oriented.
- Excellent assisting, organizing and time management skills.
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 23 - 30
- Lương: Cạnh tranh
Được thành lập vào 07/2022 Với sứ mệnh cung cấp nhiều sản phẩm đất nền thổ cư giá tốt. Và khẩu hiệu "Kiến Tạo Tổ Ấm Bình Yên" chúng tôi luôn muốn đem lại nhiều sản phẩm đầu tư tuyệt vời hơn nữa cho khách hàng trong tương lai.
Mặc dù, việc đi vào hoạt động chưa được bao lâu nhưng KimLand Group đã dần khẳng định được vị thế của mình bằng việc trở thành một công ty hàng đầu trong việc cung cấp các sản phẩm đầu tư với phân khúc tầm trung nhưng phục vụ với chất lượng cao nhất. Ngoài ra KimLand Group luôn mong muốn trở thành nơi làm việc mà ở đó, nhân viên có được điều kiện sống tốt nhất, nâng tầm giá trị bản thân.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2022
Mission
- Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành