Mô tả công việc
Ensure all cabling, network diagrams and LSOP are up-to-date.
Ensure training needs analysis of IT team is carried out and training programmes are designed and implemented to meet needs.
Investigate and report software problems to the vendor, or to the Support Centre.
Keep up to date with all approved systems and technology including:
- Computer Hardware systems and devices including PC LAN technology.
- Software operating and utility systems.
- Front Office and Accounts Receivable Property Management Systems.
- Interfaces to and from Front Office Property Management Systems and other Systems.
- Back Office Accounting Systems.
- PC and LAN based Office Automation products.
- Internal and External Electronic Mail/ Facsimile/ Scanner software and communication tools.
- Point of Sale Systems.
- Guest and Administration Voicemail.
- Call Accounting.
- Cabling
- Hub / Switch Management Systems
- Assist and Support Electronic Door Locking Computer System.
- Computer Virus protection.
- Hotel IT Security and Firewalls.
Maintain an up-to-date list of all computer hardware and software at hotel.
Monitor the performance of the systems and maintain log book of performance.
Understand all standards and customized features and functions of the Hotel front office system.
Ensure that all computer media saves, and back-ups are completed, documented and stored per specifications.
Quyền lợi được hưởng
- Enjoy 2 days off/week
- At least 12 days of leave/year
ALLOWANCE - SUPPORT
- Monthly service fee bonus
- Allowance for moving expenses to get a job
- Home visit allowance
- Vacation allowance (depending on level)
INSURANCE
- Get accident insurance 24/7 from the first day you get a job
OTHER BENEFITS
- Enjoy discounts on using services at the resort, booking IHG staff rates
Yêu cầu công việc
1. Education
Diploma or Vocational Certificate in Computer Science or IT or related field.
2. Service years in the field
02 years related experience or with computer set-up and troubleshooting.
3. Knowledge and skills
Working knowledge of networks and operating systems and databases.
Strong analytical and problem-solving skills.
Knowledge in PCI DSS (Payment Card Industry Data Security Standards).
Great communication skills.
A team player, proactive, responsible, hardworking and able to work under pressure
4. Language
Able to read and write English
Yêu cầu hồ sơ
Phone: +84 2973 683 999 - 0911 815 105 (Zalo) (Ms. Anh)
KOMAX Việt Nam là chi nhánh tại Việt Nam của Công Ty World Komax Co., Ltd - Hàn Quốc, là nhà cung ứng dịch vụ toàn cầu về giải pháp in ấn thương mại, bao bì và in kỹ thuật số và cung ứng các sản phẩm, thành phẩm phục vụ lĩnh vực in cho doanh nghiệp. Chúng tôi tự hào mang đến cho các doanh nghiệp toàn cầu một lợi thế chiến lược mà không một nhà sản xuất nào trên thế giới có thể sánh được, từ công thức hóa học, công nghệ sản xuất xanh đến thực hành sản xuất tốt nhất từ đổi mới kỹ thuật đến dịch vụ và hỗ trợ tại hiện trường từ tất cả các loại mực và lớp phủ cho đến các nền tảng kỹ thuật số mới.
Với lợi thế trên, KOMAX Việt Nam luôn sẵn sàng đáp ứng các nhu cầu đa dạng của doanh nghiệp về sản xuất các ấn phẩm ứng dụng công nghệ RFID, bao bì, nhãn mác và các loại tem công nghệ. Với phương châm “Mang đến những gì bạn muốn - Đồng hành cùng bạn đến bất cứ đâu”, Komax Việt Nam sẵn sàng cùng khách hàng tạo ra những sản phẩm thành công vang dội trên thị trường.