Mô tả công việc
2. Provides strategic direction for the department and proactively conveys guidelines for staff that shapes the unparalleled standards expected.
3. Make certain that areas of accountability are executed in uncompromised levels.
4. Oversees facility and equipment in the responsible areas to make sure they are in complete working order.
5. Ensures all activities performed within the department are in accordance with the company’s business objectives, and established safety and security standards.
6. Hires, trains, motivates and provides on-going communication to staff to deliver first-class service with unmatched elegance and professionalism while promoting a culture of accountability.
7. Communicates with partnering departments and peers to achieve superior customer satisfaction and efficient utilisation of manpower and facilities.
8. Maintains close work relationships with other departments and their leaders to promote feedback, cross training and efficient operations.
9. Positively collaborates and communicates proactively with Housekeeping and other departments regarding daily VIP arrivals of special requests, group needs, check outs and other guest needs that might arise.
10. Creates and maintains a refined yet welcoming VIP guest registration experience, efficient and accurate cashiering functions and exceeds guests expressed and unexpressed needs.
11. Prepared to execute Manager on Duty responsibilities when necessary. Track, comment on Boujee images and make sure it matches with the company brand.
12. Manage team in regular interactions, integrating strategic communication plans to ensure a lively description of business at all the times.
13. Make sure to spot checks on the Front Office and VIP team on dress code and make sure the teams are well groomed to serve our guests.
14. Other tasks assigned by the General Manager/ Operation Manager from time to time.
Quyền lợi được hưởng
Thưởng các ngày lễ, tết, tháng 13
BH tai nạn và sức khỏe Bảo Việt
Đóng BHXH từ khi thử việc
Team building
Yêu cầu công việc
- Over 3 years Customer services experience required on Nightlife/F&B/Hospitality/Aviation. One year management experience required.
- Must present a well-groomed appearance.
- Exceptional and professional communication skills, both oral and written.
- Organised, can multi-task, superior problem solving skills and detail-oriented.
- Manage department budget and assure that expenses are maintained within agreed parameters. Proven record in maintaining unfailing, high quality service levels in luxury clubs/bars.
Yêu cầu hồ sơ
Công ty TNHH Long Vĩ Việt Nam, 100% vốn Đài Loan. Quy mô nhà máy với hơn 1.000 lao động.chuyên sản xuất hàng ba lô túi xách,dụng cụ thể dục thể thao, quấn áo thể thao… của các thương hiệu nổi tiếng. Với những ưu thế sẵn có, hiện công ty chúng tôi đang bước vào giai đoạn phát triển ổn định và đang có nhu cầu mở rộng. Gia nhập công ty, nhất là giai đoạn này, bạn sẽ có những cơ hội tuyệt vời để phát triển sự nghiệp bản thân, một công việc phù hợp để phát huy tối đa năng lực, sở trường của bản thân cùng với khả năng thăng tiến và các quyền lợi cao nhất. Đặc biệt, chúng tôi đang cần tuyển nhiều vị trí khác nhau và có những cơ hội rất bất ngờ dành cho bạn. Dù bạn là ai, nếu bạn đang cần xây dựng một sự nghiệp mới cho mình, hãy liên lạc ngay với bộ phận nhân sự chúng tôi.