Mô tả công việc
- Enhance guest experience through feedback collection, complaint resolution, and exceptional service programs.
- Improve efficiency by optimizing processes, managing staff, and using technology.
- Maintain quality by setting standards, conducting checks, and ensuring facility upkeep.
- Foster a culture of excellence by promoting high service standards and encouraging staff and guest participation in continuous improvement.
- Report regularly to management on quality outcomes, highlighting achievements, challenges, and areas for further improvement.
Quyền lợi được hưởng
- Attractive salary
- Full service-charge in probation time
- Day off/week: 02 days (working time: 9hrs/day)
- Have health care and Insurance
- Opportunity to develop career path
- Transportation support for fuel or shuttle bus.
- Additional benefits according to company policy.
Yêu cầu công việc
- Has experience managing quality standards within a hospitality environment.
- Is proactive, detail-oriented, and passionate about delivering exceptional guest experiences.
- Is excellent in problem-solving abilities and can think critically to resolve issues.
- Has strong leadership skills and can collaborate effectively across departments.
Yêu cầu hồ sơ
Công ty TNHH Long Vĩ Việt Nam, 100% vốn Đài Loan. Quy mô nhà máy với hơn 1.000 lao động.chuyên sản xuất hàng ba lô túi xách,dụng cụ thể dục thể thao, quấn áo thể thao… của các thương hiệu nổi tiếng. Với những ưu thế sẵn có, hiện công ty chúng tôi đang bước vào giai đoạn phát triển ổn định và đang có nhu cầu mở rộng. Gia nhập công ty, nhất là giai đoạn này, bạn sẽ có những cơ hội tuyệt vời để phát triển sự nghiệp bản thân, một công việc phù hợp để phát huy tối đa năng lực, sở trường của bản thân cùng với khả năng thăng tiến và các quyền lợi cao nhất. Đặc biệt, chúng tôi đang cần tuyển nhiều vị trí khác nhau và có những cơ hội rất bất ngờ dành cho bạn. Dù bạn là ai, nếu bạn đang cần xây dựng một sự nghiệp mới cho mình, hãy liên lạc ngay với bộ phận nhân sự chúng tôi.