Mô tả công việc
Brand Ambassador
- You will be required to undertake a fast-track training program to enhance your knowledge and expertise of craft beer (beer process, ingredients used etc) in Vietnam and become an expert in the products and history of Pasteur Street craft beer company (a comprehensive training and induction course will be provided by the CEO)
- Represent Pasteur Street Craft Beer at industry networking events, trade shows, and conferences to enhance brand visibility and build valuable relationships.
- Engage with industry professionals, potential partners, and customers to promote our craft beer offerings and generate interest in our products.
Partnership Development:
- Find, develop, and maintain strong relationships with key decision-makers across targeted companies.
- Collaborate with existing partners to drive consumers to visit our taprooms, while also proactively seeking new opportunities for collaboration and expansion.
Business Strategy:
- Identify growth opportunities and create action plans to achieve consumer sales targets across our portfolio of taprooms.
Sales and Performance Tracking & Report:
- Conducting market research and identifying potential clients.
- Cultivating strong relationships with new clients, while maintaining existing client relationships.
- Collating and maintaining client information in the CRM database.
- Developing and implementing sales strategies, client service and retention plans, and analyzing sales data to inform or update marketing strategies.
- Identify new business opportunities and partners.
- Monitor sales performance, market share, and revenue growth regularly. Use key performance indicators (KPIs) to evaluate the effectiveness of strategies and make data-driven decisions.
- Meeting monthly activity target.
- Weekly & monthly report on performance.
Market Analysis:
- Conduct thorough market research and competitor analysis to identify trends, emerging opportunities, and potential areas for product improvement.
- Utilize data-driven insights to make recommendations to marketing manager.
Brand Promotion:
- Work closely with the marketing team to develop and implement effective promotional activities, events, and campaigns that showcase the unique value of our craft beer products
Quyền lợi được hưởng
- 13rd Month Salary: According to Labor Code and Company Policy
- Transportation and Travelling Fees: In accordance with the policy of the Company.
- Insurances: Compulsory Social Insurance, Health Insurance and Unemployment Insurance are in accordance with the applicable law of Vietnam. Beside this, you will be covered by the Health Care Insurance paid by the Company.
- Public Holidays: You will be entitled to 10 days of Public Holidays fully paid in accordance with the Labor Law of Vietnam.
- Annual Leave: You will be entitled to 12 days of Annual Leave during one full year of employment.
- Company Trip: In accordance with the policy of the Company.
- Discount Policy: You will be eligible to the current Company policy and benefits applied for employees at Pasteur Street Craft Beer Trading Restaurant Service JSC
Yêu cầu công việc
JOB REQUIREMENTS:
- Bachelor's degree in Business Administration, Marketing, or a related field.
- Proven track record in business development, sales, or marketing within the F&B industry, preferably with a focus on craft beer or beverages.
- Strong understanding of the craft beer market, industry trends, and customer preferences.
- Excellent communication and negotiation skills to build lasting partnerships with other company decision-makers.
- Demonstrate strong interpersonal skills with the ability to engage effectively with various levels of management, staff and clients.
- Analytical mindset with the ability to leverage data for strategic decision-making.
- Results-driven and self-motivated with a passion for achieving and exceeding targets.
- Ability to work independently and as part of a collaborative team.
- A background in sales and marketing is strongly desirable.
OTHER EXPECTATIONS
- Previous experience working in a multi-national company is preferred.
- Flexibility for hours and travel to attend networking events and industry gatherings.
Yêu cầu hồ sơ
English CVs with experience in Sales & Marketing is prefered
Công ty TNHH Quốc tế Lotte Vina được thành lập vào tháng 11 năm 2008 với ngành nghề kinh doanh chính là xuất nhập khẩu các mặt hàng được phép kinh doanh tại Việt Nam theo pháp luật Việt Nam.
Dù được thành lập từ năm 2008 nhưng Công ty TNHH Quốc tế Lotte Vina hiện là nhà cung cấp uy tín duy nhất của Công ty TNHH Thương mại Lotte Center – hiện được biết đến là một trong những trung tâm bán lẻ lớn nhất. Việt Nam.
Sự phát triển ấn tượng này là kết quả của năng lực kinh doanh thực tế của công ty.
Công ty TNHH Quốc tế Lotte Vina được thành lập vào tháng 11 năm 2008 với ngành nghề kinh doanh chính là xuất nhập khẩu các mặt hàng được phép kinh doanh tại Việt Nam theo pháp luật Việt Nam.
Dù được thành lập từ năm 2008 nhưng Công ty TNHH Quốc tế Lotte Vina hiện là nhà cung cấp uy tín duy nhất của Công ty TNHH Thương mại Lotte Center – hiện được biết đến là một trong những trung tâm bán lẻ lớn nhất. Việt Nam.
Sự phát triển ấn tượng này là kết quả của năng lực kinh doanh thực tế của công ty.
Ngoài ra, công ty luôn nhận được sự hỗ trợ về nhiều mặt từ Tập đoàn Lotte như kinh nghiệm quản lý phong phú trong lĩnh vực thương mại, thị trường rộng lớn, quan hệ thương mại sẵn có, lợi thế. Có được điều đó là nhờ sự tổ chức chặt chẽ và phối hợp hiệu quả giữa các công ty con, công ty liên kết và đại diện thương mại của Tập đoàn Lotte tại Việt Nam và khu vực Châu Á - Thái Bình Dương.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2008
Mission
“Hướng đến người tiêu dùng”, “Sự độc đáo”, và “Chất lượng” thể hiện rõ trong tất cả các hoạt động của công ty chúng tôi.