Việc làm MAXRENT VIỆT NAM

Cập nhật 30/05/2024 14:02
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH MAXRENT VIỆT NAM
Sales Senior Staff
MAXRENT VIỆT NAM
16 việc làm 15 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 27/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 27/08/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 1 - 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Đồng Nai

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Phụ cấp
  • Xe đưa đón
  • Chế độ thưởng
  • Tăng lương
  • Phụ cấp thâm niên
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

The sales staff is responsible for implementation and completion the assigned sales plan, receive, collect, analyst and solve all information from customer such as: new project, order, quality issue, claim and other issues related to sales department. Coordinate and work with relevant departments to assure daily jobs are done properly.​

1. Collect cost information for items and molds

- Collect cost info for items and molds, create quotes for new projects.

- Track mold status and amortization, update files monthly, inform stakeholders.

2. Receive PO from customer through email and upload it into Winline system, track forecast

- Receive and process customer POs, track forecasts.

- Confirm receipt, forward to production, ensure accuracy.

- Manage shipping details, inform customers of ETD and shipping methods.

- Coordinate with production for schedule adjustments, ensure customer satisfaction.

3. Color confirmation & MCS testing process

- Handle color confirmation and testing processes.

- Obtain customer confirmation on new colors before production.

- Update color status, inform customers of test results.

4. Track delivery, claim and customer service

- Coordinate shipments and handle claims efficiently.

- Manage replacements and communicate with customers on shipping details.

- Respond promptly to customer inquiries and collaborate on quality solutions.

5. Update internal report

- Update internal reports accurately and regularly.

- Maintain financial records and pricing lists consistently.

- Generate reports as requested by higher management.

* Working time: Monday - Friday: 8:00 - 16:30, Saturday: 8:00 - 12:00 & 1 Saturday off per month
* Company Car for picking up staff from HCM / Bien Hoa City to Long Thanh

Yêu Cầu Công Việc

* Education & Working Experience:

- Bachelor’s degree in business or a related field.

- 2 years of experience in a relevant position.

- Experience in similar roles within manufacturing industries such as footwear or plastics is highly valued.

*  Knowledge, Skills & Abilities:

- Ability to work under high pressure and independently.

- Good communication, negotiation, and reporting skills.

- Strong interpersonal and teamwork skills.

- Proficient in computer use with MS Office programs.

- Strong English language skills in both written and verbal communication.

Địa điểm làm việc

Đồng Nai
No.1 Street, Long Thanh Industrial Zone, Long Thanh District, Dong Nai Province

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY TNHH MAXRENT VIỆT NAM
MAXRENT VIỆT NAM Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 10, Thaiholdings Tower, 210 Trần Quang Khải và 17 Tông Đản, Phường Tràng Tiền, Quận Hoàn Kiếm

CÔNG TY TNHH MAXRENT VIỆT NAM nhận thấy nhu cầu thuê các thiết bị máy móc phục vụ cho mục đích xây dựng nhà ở, cơ sở hạ tầng, thương mại và công nghiệp tại Việt Nam ngày càng gia tăng, Công ty TNHH thiết bị nặng Marubeni và Tập đoàn Rent (Nhật Bản) đã thành lập Công ty TNHH MaxRent Việt Nam nhằm đem lại dịch vụ cho thuê thiết bị máy móc xây dựng tốt nhất đến với quý khách hàng.

Những nghề phổ biến tại MAXRENT VIỆT NAM

Bạn làm việc tại MAXRENT VIỆT NAM? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo MAXRENT VIỆT NAM

MAXRENT VIỆT NAM

Click để đánh giá