Việc làm MAXRENT VIỆT NAM

Cập nhật 30/05/2024 14:02
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH MAXRENT VIỆT NAM
Nhân Viên Kinh Doanh
MAXRENT VIỆT NAM
16 việc làm 3 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân Viên/Chuyên Viên
Ngày đăng tuyển: 16/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 17/09/2024
Hình thức: Full-time
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Lô B51/I đường 2E, KCN Vĩnh Lộc, H.Bình Chánh,Hồ Chí Minh

Mô tả công việc

Mô tả Công việc
Develop new project : quotation - sample
Manage Purchase order and arrange production schedule , shipment and oversee billing and payments
Tracking of customer's Purchase Order, Sales Order, Delivery Order and payment.
Manage incoming and outgoing shipment together with buying team.
Ensure on time delivery to customer.
Handling customer complaints, stock returns and warranty procedures.
Provide an up-to-date and accurate feedback on customer's requirement and sales forecast.
Preparation of sales report.
Communicate and coordinate with internal departments to keep track of projects schedule and manage projects effectively
Take initiative in managing new projects relating NPI process, RFQ process, samples submission, and other customer requirements handling
Maintain good customer relationship and active in looking for new sales opportunity for current customer base.
Develop new project : quotation - sample
Manage Purchase order and arrange production schedule , shipment and oversee billing and payments
Tracking of customer's Purchase Order, Sales Order, Delivery Order and payment.
Manage incoming and outgoing shipment together with buying team.
Ensure on time delivery to customer.
Handling customer complaints, stock returns and warranty procedures.
Provide an up-to-date and accurate feedback on customer's requirement and sales forecast.
Preparation of sales report.
Communicate and coordinate with internal departments to keep track of projects schedule and manage projects effectively
Take initiative in managing new projects relating NPI process, RFQ process, samples submission, and other customer requirements handling
Maintain good customer relationship and active in looking for new sales opportunity for current customer base.

Yêu cầu công việc

Yêu Cầu Công Việc
Education: College/Bachelor's degree is advantage.
Have 2 to 3 Years working experience in Customer Service Executive, Sales Admin - Support (mandatory field).
Experience in Print Packaging manufacturing line will be advantages.
Able to take work pressure from work.
Fluent in English/Chinese will be advantages
Careful, well - organized, friendly, positive thinking, Hard - Working, responsible
Eager at learning and learning from doing.
Willing to travel.

Quyền lợi được hưởng

Laptop
Chế độ bảo hiểm
Đồng phục
Chăm sóc sức khỏe
Tăng lương
Công tác phí
Nghỉ phép năm
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY TNHH MAXRENT VIỆT NAM
MAXRENT VIỆT NAM Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 10, Thaiholdings Tower, 210 Trần Quang Khải và 17 Tông Đản, Phường Tràng Tiền, Quận Hoàn Kiếm

CÔNG TY TNHH MAXRENT VIỆT NAM nhận thấy nhu cầu thuê các thiết bị máy móc phục vụ cho mục đích xây dựng nhà ở, cơ sở hạ tầng, thương mại và công nghiệp tại Việt Nam ngày càng gia tăng, Công ty TNHH thiết bị nặng Marubeni và Tập đoàn Rent (Nhật Bản) đã thành lập Công ty TNHH MaxRent Việt Nam nhằm đem lại dịch vụ cho thuê thiết bị máy móc xây dựng tốt nhất đến với quý khách hàng.

Những nghề phổ biến tại MAXRENT VIỆT NAM

Bạn làm việc tại MAXRENT VIỆT NAM? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo MAXRENT VIỆT NAM

MAXRENT VIỆT NAM

Click để đánh giá