Mô tả công việc
JOB SUMMARY
Contact appropriate individual or department (e.g., Sales, Data Administration, Accounting) as necessary to resolve guest calls, requests, or problems. Use sales techniques that maximize revenue while maintaining existing guest loyalty to Marriott, including up-selling. Determine and give complimentaries to guests as gifts for their patronage (e.g., rewards points, show tickets, gift certificates). Promote awareness of brand image internally and externally. Process requests for redeeming Marriott Rewards points. Process all reservation requests, changes, and cancellations received by phone, fax, or mail. Enter Marriott Rewards information into appropriate software when taking guest reservations. Answer, record, and process all guest calls, requests, questions, or concerns. Perform general office duties to support Sales & Marketing (e.g., filing, sending emails, typing, faxing).
Assist management in training and motivating employees; serve as a role model. Follow all company policies and procedures; ensure uniform and personal appearance are clean and professional; maintain confidentiality of proprietary information; protect company assets. Welcome and acknowledge all guests according to company standards; anticipate and address guests’ service needs; thank guests with genuine appreciation. Speak with others using clear and professional language; prepare and review written documents accurately and completely; answer telephones using appropriate etiquette. Develop and maintain positive working relationships with others; support team to reach common goals; listen and respond appropriately to the concerns of other employees. Monitor the performance of others to ensure adherence to quality expectations and standards. Read and visually verify information in a variety of formats. Move, lift, carry, push, pull, and place objects weighing less than or equal to 10 pounds without assistance. Perform other reasonable job duties as requested by Supervisors.
Yêu cầu công việc
• Fluent English & Strong communication & Service mind
• At least 01 year experience in the same position.
• Good at Word/ Excel/PowerPoint
Quyền lợi được hưởng
Service charge
Social Insurance
Attractive remuneration package & 13th month salary
Local and International training course
05 working days
02 day-off per week
Duty meal & Uniform provided by hotel
Taxi for late night shift
Free motorbike & car parking
Cross training & Cross exposure & Task force opportunities
Associate Appreciation Week
Take-care culture
Baby born gift
Birthday gift
Marriage allowance
Bereavement allowance
Annual health check
Associate special discount for hotel rooms and F&B services at International Marriott properties
Career path in the most respected and prestigious hotel companies in the world
CÔNG TY TNHH MÁY MÓC HERMES VIỆT NAM (HANBELL VN) là công ty tại Việt Nam trực thuộc tập đoàn HANBELL
Chuyên sản xuất và kinh doanh máy nén khí, nén lạnh, máy bơm chân không công nghiệp, nông nghiệp, thực phẩm, y tế...Dựa vào giá cả cạnh tranh và chất lượng cao, Hanbell đã đưa ra dòng sản phẩm hàng đầu, phá vỡ không ít những nhà sản xuất máy nén khí trục vít độc quyền thị trường. Đến nay, Hanbell là một trong những nhà máy sản xuất máy nén khí lớn nhất và tiên tiến trên thế giới, đã và luôn tập trung nghiên cứu chế tạo đổi mới công nghệ mới.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2012
Mission
- Hợp tác uy tín , cùng sáng tạo cùng thắng lợi , theo đuổi vượt trội, kinh doanh vững bền.Xem khách hàng là bạn, lấy uy tín để hợp tác với khách hàng, cung cấp mọi lúc mọi nơi với chất lượng sản phẩm và phục vụ tốt nhất , tạo nên một mối quan hệ tốt , đem đến lợi ích tốt nhất cho khách hàng và bản thân, như vậy mới tạo nên một doanh nghiệp có tính bền vững, lâu dài và vững chắc.