Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Accounting:
- Managing Accounting team to be in charge of all general ledgers and accounting activities are in compliance with Vietnam’s tax and accounting regulations.
- Review monthly, quarterly, yearly financial statement reports (BS, PL, Cash flow…) to ensure the accuracy, timeliness and compliance with local accounting standards and regulatory requirements.
- Ensure proper reconciliation in terms of financial package and taxes.
- Review & approve taxation reports monthly, quarterly, and annually.
- Laise with internal, external auditors and tax officer.
- Directly report to Finance Manager and CEO.
C&B:
- Managing Payroll team to ensure the monthly accurate payroll that follows the company’s KPI policies.
- Review and approve the SHUI & other reports.
Risk Management:
- Participate in the projects with the internal audit to improve the financial operations and internal control.
- Prepare management reports and participate in other special projects as assigned.
Yêu Cầu Công Việc
• Bachelor’s degree in Accounting or equivalent. Experience working at companies in the e-commerce sector with over 300 employees and various departmental policies.
• At least 8 years of experience in auditing positions or accounting positions. About 4 years in the management positions.
• Strong knowledge in preparation of VAS reporting.
• Strong knowledge of Vietnam taxation and accounting with experience to deal with tax authorities.
• ACCA and CPA certificates are preferred.
• Good written and verbal English communication is a plus.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 30 - 45
- Lương: 40 Tr - 60 Tr VND
Công ty TNHH Máy Thép Việt được thành lập ngày 10 tháng 08 năm 2005, là doanh nghiệp chuyên sản xuất các loại máy nguội định hình kim loại. Địa chỉ nhà máy ở 86/6D Dương Công Khi, Xã Xuân Thới Sơn, Hóc Môn,Tp Hồ Chí Minh. Quy mô công ty từ 150 đến 200 nhân viên.