Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
- Work Location: Dist. 1, Ho Chi Minh City
<Job Responsibilities>
- Be in charge of each project as a leader (follow up by managers)
- Participate in meeting with clients to gather necessary information
- Analyze client’s financial data, understand the nature of transactions
- Perform industrial analysis, research on database
- Preparing reports, explanation letters
- Prepare documents/evidence to work with the Tax office and other authorities if requested
- Be in charge of each project as a leader (follow up by managers)
- Participate in meeting with clients to gather necessary information
- Analyze client’s financial data, understand the nature of transactions
- Perform industrial analysis, research on database
- Prepare reports, explanation letters
- Prepare documents/evidence to work with the Tax office and other authorities if requested
Yêu Cầu Công Việc
<Necessary Skill / Experience >
・Education: Bachelor's Degree, preferably with a degree in Economics, Law, Tax, Accounting, Finance
・Language: English - Business Level
・Experience: Over 3 years of experience in the Transfer Pricing area.
・Skills:
- Strong logical thinking, analytical and problem-solving skills
- Advanced Excel, word, and reporting skills
- Advanced written and verbal communication skills
- Dedicated, innovative, and able to work under pressure
- Good teamwork skills and ability to work independently and support team initiatives
NOTICE:
Only shortlisted candidates will be approached by RGF's consultant. Your resumes will be recorded in our system, and you will receive our Job Introduction Auto-email with suitable jobs in the coming time. Please check your email regularly to get our vacant job. Thanks so much!
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 25 - 30
- Lương: 25 Tr - 30 Tr VND
Công ty TNHH Minh Phúc (MP Telecom) là công ty hàng đầu tại Việt Nam trong lĩnh vực Trung tâm liên hệ khách hàng (Contact Center) và giải pháp CNTT cho ngành viễn thông, ngân hàng. Ngày nay, Contact Center đang là một ngành có sức phát triển mạnh mẽ tại Việt Nam. Chúng tôi tự hào là công ty tiên phong cung cấp dịch vụ Contact Center đạt tiêu chuẩn ISO 9001: 2008 tại Việt Nam với bề dày hơn 12 năm kinh nghiệm, cùng hàng ngàn nhân viên (tại Hà Nội, Đà Nẵng, TP Hồ Chí Minh) đang làm việc chăm chỉ ngày đêm để mang lại sự hài lòng cho khách hàng. Khách hàng của chúng tôi bao gồm những doanh nghiệp lớn trong và ngoài nước hoạt động trong nhiều ngành nghề như VMS Mobifone, Vinaphone, Viettel, EVN Telecom, Jetstar Pacific Airlines, Sharp, Công ty Chứng khoán Sài gòn (SSI), Công ty chứng Tân Việt (TVSI)..v..v
Review MP Telecom
Môi trường thân thiện, hòa đồng
Nơi làm việc vui vẻ
Mọi người hòa đồng thân thiện dễ mến