Các phòng ban đang tuyển dụng tại PHUONG NAM TELECOM
Kỹ thuật
Buôn bán/ Kinh doanh
WORK DESCRIPTION:
- Maintaining good customer relationship for new and assign customer accounts.
- Chinese ( Mandarin) speaking is minimum requirement due to job nature.
- Develop and bring in new businesses for new and assign customer accounts.
- Close communication with internal team members to develop new businesses.
- Order tracking (delivery, payment collection).
- Team player and work with all levels in the organization.
BACKGROUND/CAREER OBJECTIVES:
- High-performance sales experience with minimum 2-3 years.
- Comfortable to do cold calling, prospecting new leads,
- Able to hold conversational and business speaking in Chinese (Mandarin)
- Experience in Microsoft Excel and Power point will be added advantage.
check
check
Chính sách bảo hiểm
Các hoạt động ngoại khóa
Lịch sử thành lập
Mission
Với phương châm “KHÁCH HÀNG LÀ TRỌNG TÂM" PNC Telecom tập trung chú trọng hơn cả về chất lượng phục vụ khách hàng. Đây là vấn đề cốt lõi, mang tính chiến lược hàng đầu để phát triển bền vững trong cuộc chiến "giữ chân khách hàng”
Với mục tiêu tăng trải nghiệm của khách hàng, để lắng nghe, thấu hiểu và làm khách hàng hài lòng hơn PNC đã áp dụng quản trị trải nghiệm khách hàng CEM (Experience Management) và điểm số đánh giá độ hài lòng khách hàng CSAT (Customer ) được ghi nhận bởi bộ phận chăm sóc khách hàng vào cơ chế lương thưởng của nhân viên