Mô tả công việc
New project routing estimation, MVB, Jig, and fixture budget.
Work with PE team for analysis/ investigate the failure tools, OQC Finding, ORT failure.
New Project follow up: QB/EB establish.
New project launch approval
New project Jig and fixture design, fabricate
ESB/EB/QB/PR trouble shooting.
New project process design and PFMEA.
Work with IE for document preparation such as Working Instruction, Process Manual…
Be responsible for transferring new project from China or US to VN. Project management.
Mat CIP (Continues improvement process) follow up. New Project Efficiency
Be responsible to improve fixture & support production for EB/QB, Mass Production Run.
This position will be based in Dau Giay Industrial Zone, Dong Nai Province. Shuttle bus from Thu Duc; Binh Duong; Dong Nai is avaialble.
Yêu cầu công việc
University bachelor’s degree in Electronics, Mechanical, Mechatronic
Strategic thinking skills.
Able to identify the strengths and weakness of the multinational teams; define actions to improve the team skills, scope, and capability.
Analytical and Problem- Solving skills.
Ability to work in a team environment.
Strong decision making with good analytical / problem solving skills.
Understand UG / CAD / WORD / EXCEL software, working knowledge.
Engineering or Industrial Engineering (ISE) or related.
Strong oral and written English skills, knowledge on Chinese would be advantageous.
3- 5 years of manufacturing experience with a multi- national company in Project Engineering, Process Engineering, Production Engineering.
Quyền lợi
Laptop, Chế độ bảo hiểm, Phụ cấp, Xe đưa đón, Đồng phục, Đào tạo, Nghỉ phép năm
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-10-24 01:00:02
check
check
Chính sách bảo hiểm
- Phúc lợi xã hội: Bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế, bảo hiểm thất nghiệp…
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham gia Teambuilding, du lịch, sinh nhật, liên hoan, ..
Lịch sử thành lập
- Thành lập ngày 1/4/2010
Mission
Với phương châm “KHÁCH HÀNG LÀ TRỌNG TÂM" PNC Telecom tập trung chú trọng hơn cả về chất lượng phục vụ khách hàng. Đây là vấn đề cốt lõi, mang tính chiến lược hàng đầu để phát triển bền vững trong cuộc chiến "giữ chân khách hàng”
Với mục tiêu tăng trải nghiệm của khách hàng, để lắng nghe, thấu hiểu và làm khách hàng hài lòng hơn PNC đã áp dụng quản trị trải nghiệm khách hàng CEM (Experience Management) và điểm số đánh giá độ hài lòng khách hàng CSAT (Customer ) được ghi nhận bởi bộ phận chăm sóc khách hàng vào cơ chế lương thưởng của nhân viên