Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Du lịch nước ngoài
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
The client of Job House is trading company with 100% Japanese investment, located in Hanoi, Hai Phong, HCM. We are looking for talents as details below:
Person in charge of chemical trading biz and distribution network management.
– To communicate and negotiate with Customers in Vietnam both local and foreign and with oversea Suppliers.
– To accompany Supplier to visit customers and follow up technical trial
– To expand existing business and to create new business in chemicals field
– To build and share a sales strategy for our future activities, then execute it.
– To ensure proper internal control, including credit control, legal control, etc.
– Report to General Manager and Team leader
Yêu Cầu Công Việc
1. Qualification and experience:
– University graduate, preferable in economics/ foreign trade/ chemistry engineering
– Experienced in purchase, sales, negotiation, development of new customer and product
– Fluent Chinese speaking for daily and biz communication (HSK5 up)
– Proficient in Microsoft Word, Outlook, Excel and PowerPoint for presentation communication and reporting purposes.
– Experienced in petrochemicals industry is advantage
– Fluent Chinese (HSK5)
2. Personality and social skills:
– Good soft skills: communication, positive conversation, negotiation, team work …
– Enthusiastic in learning new topic, especially technical issues
– Performs well or tries his/her best even under high pressure.
– Able to go biz trip inside Vietnam and overseas.
– Male candidate aged below 30 or early 30 preferable
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 23 - 35
- Lương: Lên đến 28 Tr VND
check
check
Chính sách bảo hiểm
- Phúc lợi xã hội: Bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế, bảo hiểm thất nghiệp…
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham gia Teambuilding, du lịch, sinh nhật, liên hoan, ..
Lịch sử thành lập
- Thành lập ngày 1/4/2010
Mission
Với phương châm “KHÁCH HÀNG LÀ TRỌNG TÂM" PNC Telecom tập trung chú trọng hơn cả về chất lượng phục vụ khách hàng. Đây là vấn đề cốt lõi, mang tính chiến lược hàng đầu để phát triển bền vững trong cuộc chiến "giữ chân khách hàng”
Với mục tiêu tăng trải nghiệm của khách hàng, để lắng nghe, thấu hiểu và làm khách hàng hài lòng hơn PNC đã áp dụng quản trị trải nghiệm khách hàng CEM (Experience Management) và điểm số đánh giá độ hài lòng khách hàng CSAT (Customer ) được ghi nhận bởi bộ phận chăm sóc khách hàng vào cơ chế lương thưởng của nhân viên