Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Survey market and competitors, look for potential customer
- Approach/ Visit Customer, collect information of volume, commodities, demands of transport, consulting suitable service for customer demands.
- Submit quotation: Check import/export regulation, Trucking Cost, Ocean Freight/ Air Freight. Connect/ Contact Oversea Agent to get Origin/ Destination Charges, Consider price for each potential customer accordingly.
- Follow up quotation, confirm quotation & make contract, transfer information to related Operation Department.
- Sale activities report as regulations.
Yêu Cầu Công Việc
- Candidate must possess Bachelor Degree of International Business/ Business Administration/ Foreign Trade/ Supply Chain Management/ Logistics or equivalent.
- 1-2 years experience in related field.
- Fluent communication in English (written and oral)
- Ability to work under pressure, high responsibility.
- Negotiation/Customers Orientation/Sales/Time Management Skills
- Working place: TP.HCM (Tan Binh District);
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Phụ cấp khác: - Other benefits are according to Vietnam Law and as company's regulations.
- Thời gian thử việc: 2 months
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Thời gian làm việc: 8h00 - 17h30 (Monday - Friday)
- Phúc lợi:
- Chances for development and promotion in a professional working environment.
- Annual travel packages, annual health check
- HI - UI - SI, Health care package (Medical, Dental) and 24/24 accident insurance package.
- 13th++ month salary.
- Miscellaneous allowance: Parking, Lunch, Phone,... - Ngày nghỉ: 12 days of annual leave/ year
- Lương: Cạnh tranh
check
check
Chính sách bảo hiểm
- Phúc lợi xã hội: Bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế, bảo hiểm thất nghiệp…
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham gia Teambuilding, du lịch, sinh nhật, liên hoan, ..
Lịch sử thành lập
- Thành lập ngày 1/4/2010
Mission
Với phương châm “KHÁCH HÀNG LÀ TRỌNG TÂM" PNC Telecom tập trung chú trọng hơn cả về chất lượng phục vụ khách hàng. Đây là vấn đề cốt lõi, mang tính chiến lược hàng đầu để phát triển bền vững trong cuộc chiến "giữ chân khách hàng”
Với mục tiêu tăng trải nghiệm của khách hàng, để lắng nghe, thấu hiểu và làm khách hàng hài lòng hơn PNC đã áp dụng quản trị trải nghiệm khách hàng CEM (Experience Management) và điểm số đánh giá độ hài lòng khách hàng CSAT (Customer ) được ghi nhận bởi bộ phận chăm sóc khách hàng vào cơ chế lương thưởng của nhân viên