Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
- Work Location: District 01, HCMC
<Job Responsibilities>
- Keeping and expanding existing business in the Food ingredients field
- Developing new business
- Coordinating with Customer Service Department to meet customer‘s demands
- Managing complex negotiations with senior-level executives
- Building and maintaining long-term relationships with customers
- Controlling stock
- Other tasks as required by the manager
Yêu Cầu Công Việc
<Necessary Skill / Experience>
・Education: Bachelor's Degree, major in Food Technology or Food Industry background
・Language: Japanese - Business Level (JLPT N2 or equivalent) OR English - Business Level
・Experience: Having at least 7 years of working experience in the field of food ingredients including sales
・Skills:
- Strong communication skills
- Problem-solving skills & Teamwork spirit
- Enthusiasm, dynamic, passionate in sales
<Preferable Skill / Experience>
- Prefer experience with customers in the meat industry, meat process & seafood
- Prefer candidates with knowledge about Enzyme for the food industry
- Prefer candidates with Japanese-Speaking
NOTICE:
Only shortlisted candidates will be approached by RGF's consultant. Your resumes will be recorded in our system, and you will receive our Job Introduction Auto-email with suitable jobs in the coming time. Please check your email regularly to get our vacant job. Thanks so much!
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 29 - 40
- Lương: Cạnh tranh
check
check
Chính sách bảo hiểm
- Phúc lợi xã hội: Bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế, bảo hiểm thất nghiệp…
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham gia Teambuilding, du lịch, sinh nhật, liên hoan, ..
Lịch sử thành lập
- Thành lập ngày 1/4/2010
Mission
Với phương châm “KHÁCH HÀNG LÀ TRỌNG TÂM" PNC Telecom tập trung chú trọng hơn cả về chất lượng phục vụ khách hàng. Đây là vấn đề cốt lõi, mang tính chiến lược hàng đầu để phát triển bền vững trong cuộc chiến "giữ chân khách hàng”
Với mục tiêu tăng trải nghiệm của khách hàng, để lắng nghe, thấu hiểu và làm khách hàng hài lòng hơn PNC đã áp dụng quản trị trải nghiệm khách hàng CEM (Experience Management) và điểm số đánh giá độ hài lòng khách hàng CSAT (Customer ) được ghi nhận bởi bộ phận chăm sóc khách hàng vào cơ chế lương thưởng của nhân viên