Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
This role will be responsible for applying basic fixes to equipment and building systems and ensure facilities are tidy and functional. Being reliable with a keen eye for detail is the first step to getting this job. You also possess manual dexterity and physical stamina.
- Perform minor fixes such as repairing broken locks, filling gaps on walls etc.
- Check control panels and electrical wiring to identify issues
- Install appliances and equipment
- Conduct maintenance tasks such as replacing light bulbs
- Inspect and troubleshoot equipment and systems (e.g. ventilation)
- Check functionality of safety systems (e.g. fire alarm)
- Collaborate with workers and other professionals during renovations
- Report to reporting officer for issues
Yêu Cầu Công Việc
- High school diploma or equivalent with basic knowledge of HVAC, plumbing and electrical systems, AC (air conditioning equipment)
- Proven experience (1-3 years) in a similar role
- Proficient in using hand and electrical tools
- Ability to read technical manuals and drawings
- Strong physical stamina and dexterity
- Good communication and interpersonal skills
- A positive attitude with a willingness to learn and actively support
Others (Benefit):
- Working in an international dynamic and friendly environment
- 15 annual leaves, 15 paid sick leaves, Christmas leave
- 13th-month salary, bonus based on performance and business result
- Social insurance, health insurance, unemployment insurance base on full basic salary (Vietnamese Law)
- Insurance benefit package (Accident insurance 24/7, Health care insurance, Business travel insurance), annual health check
- Free parking (bicycle, motorbike, car)
- Ad-hoc staff engagement events, team-building activities, company trip
- Participate in the company’s training programs, LinkedIn Learning license holder (fee supported by company base on company’s policy)
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Trung cấp
- Giới tính: Nam
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
check
check
Chính sách bảo hiểm
- Phúc lợi xã hội: Bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế, bảo hiểm thất nghiệp…
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham gia Teambuilding, du lịch, sinh nhật, liên hoan, ..
Lịch sử thành lập
- Thành lập ngày 1/4/2010
Mission
Với phương châm “KHÁCH HÀNG LÀ TRỌNG TÂM" PNC Telecom tập trung chú trọng hơn cả về chất lượng phục vụ khách hàng. Đây là vấn đề cốt lõi, mang tính chiến lược hàng đầu để phát triển bền vững trong cuộc chiến "giữ chân khách hàng”
Với mục tiêu tăng trải nghiệm của khách hàng, để lắng nghe, thấu hiểu và làm khách hàng hài lòng hơn PNC đã áp dụng quản trị trải nghiệm khách hàng CEM (Experience Management) và điểm số đánh giá độ hài lòng khách hàng CSAT (Customer ) được ghi nhận bởi bộ phận chăm sóc khách hàng vào cơ chế lương thưởng của nhân viên