Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
Job Details
Position: Chinese Speaking - Sales Staff - Chemical | Nhân Viên Kinh Doanh - Ngành Hóa Chất
Job Code: 113695
- Monthly Salary: 17,500,000~20,000,000VND
Responsibility
- Take charge of sales promotion activities
- Take care of existing customers
- Find new customers to expand the company's business
- Do other related tasks (share more detail in the interview)
- Work and support the R&D Department.
- Bring the company's sample (based on the Project) and go to the Client's site, hearing production requests from the Client
- Report customer's request to R&D department for adjusting sample to fit Client's needs
Yêu Cầu Công Việc
Requirements
<Necessary Skill / Experience >
・Age: 26-28
・Gender: male only
・Education: Bachelor
・Language: Chinese & English at Intermediate level (enough for communication with clients)
・Experience: At least 2 years' experience in Sales B2B at any industry
・Willing to go business
NOTICE:
Only shortlisted candidates will be approached by RGF's consultant. Your resumes will be recorded in our system, and you will receive our Job Introduction Auto-email with suitable jobs in the coming time. Please check your email regularly to get our vacant job. Thanks so much!
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Giới tính: Nam
- Độ tuổi: 26 - 28
- Lương: 17,5 Tr - 20 Tr VND
check
check
Chính sách bảo hiểm
- Phúc lợi xã hội: Bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế, bảo hiểm thất nghiệp…
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham gia Teambuilding, du lịch, sinh nhật, liên hoan, ..
Lịch sử thành lập
- Thành lập ngày 1/4/2010
Mission
Với phương châm “KHÁCH HÀNG LÀ TRỌNG TÂM" PNC Telecom tập trung chú trọng hơn cả về chất lượng phục vụ khách hàng. Đây là vấn đề cốt lõi, mang tính chiến lược hàng đầu để phát triển bền vững trong cuộc chiến "giữ chân khách hàng”
Với mục tiêu tăng trải nghiệm của khách hàng, để lắng nghe, thấu hiểu và làm khách hàng hài lòng hơn PNC đã áp dụng quản trị trải nghiệm khách hàng CEM (Experience Management) và điểm số đánh giá độ hài lòng khách hàng CSAT (Customer ) được ghi nhận bởi bộ phận chăm sóc khách hàng vào cơ chế lương thưởng của nhân viên