Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Sales Executive For Food Services
PHUONG NAM TELECOM
4 việc làm
1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Nhân viên
Ngày đăng tuyển:
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ:
19/01/2025
Hình thức:
Toàn thời gian
Kinh nghiệm:
Không yêu cầu
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh
Mô tả công việc
Mô tả Công việc
Develop a sales strategy to achieves sales goals and revenues
Conduct market research and competitor and customer analysis, analyze data to identify sales opportunities
Identify the potential client in the market
Maintain & builds up "multifaceted" close relationship with the customer and its company
Provides immediate support and effective solutions to help clients' business issues or problems
Develop a sales strategy to achieves sales goals and revenues
Conduct market research and competitor and customer analysis, analyze data to identify sales opportunities
Identify the potential client in the market
Maintain & builds up "multifaceted" close relationship with the customer and its company
Provides immediate support and effective solutions to help clients' business issues or problems
Develop a sales strategy to achieves sales goals and revenues
Conduct market research and competitor and customer analysis, analyze data to identify sales opportunities
Identify the potential client in the market
Maintain & builds up "multifaceted" close relationship with the customer and its company
Provides immediate support and effective solutions to help clients' business issues or problems
Develop a sales strategy to achieves sales goals and revenues
Conduct market research and competitor and customer analysis, analyze data to identify sales opportunities
Identify the potential client in the market
Maintain & builds up "multifaceted" close relationship with the customer and its company
Provides immediate support and effective solutions to help clients' business issues or problems
Yêu cầu công việc
Yêu Cầu Công Việc
The candidate should hold a university degree in, food/seafood technology, chemical, biotechnology or similar background.
Minimum of 03 years exprerience in Sales/ Marketing in service sales, basic knowledge seafood quality system: major in certification/auditing/consultancy services is more preferreable. (such as ISO: 9001, 9002, 450001, 22000, OHSAS 18001, FSSC 22000,...)
Having basic knowledge about main major in English
Good in Microsoft office
Able to work in a team, independently, travel under high presure
An out going and likable personality, Confident and authoritative speaker, Strong presentation skills, A high degree of self-motivation, A passion for selling, Personal ambition, Strong negotiation skills
Able to work own your own initiative and as part of a team.
The candidate should hold a university degree in, food/seafood technology, chemical, biotechnology or similar background.
Minimum of 03 years exprerience in Sales/ Marketing in service sales, basic knowledge seafood quality system: major in certification/auditing/consultancy services is more preferreable. (such as ISO: 9001, 9002, 450001, 22000, OHSAS 18001, FSSC 22000,...)
Having basic knowledge about main major in English
Good in Microsoft office
Able to work in a team, independently, travel under high presure
An out going and likable personality, Confident and authoritative speaker, Strong presentation skills, A high degree of self-motivation, A passion for selling, Personal ambition, Strong negotiation skills
Able to work own your own initiative and as part of a team.
Quyền lợi được hưởng
Laptop
Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Phụ cấp
Đồng phục
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Công tác phí
Nghỉ phép năm
Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Phụ cấp
Đồng phục
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Công tác phí
Nghỉ phép năm
Khu vực
PHUONG NAM TELECOM
Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
D4-D4bis-D8 đường Thất Sơn, phường 15, Quận 10, TP. Hồ Chí Minh
Thành lập ngày 1/4/2010, Công ty TNHH MTV Dịch vụ Viễn thông Phương Nam (PNC) đang hoạt động trong lĩnh vực triển khai – bảo trì dịch vụ viễn thông. Với đội ngũ kỹ thuật kinh nghiệm, thái độ phục vụ chuyên nghiệp hóa đã giúp PNC ngày càng khẳng định được vị thế vững chắc của mình trong lòng khách hàng. Trong những năm gần đây, PNC đang từng bước cải tiến, áp dụng các công nghệ tiên tiến và giành được rất nhiều giải thưởng danh giá như:
check
Dự án Phân công tối ưu đạt giải Chuyển đổi số xuất sắc nhất FPT Telecom
check
Sao Công nghệ FPT hạng Nhất cho dự án Phân công tối ưu của FPT Telecom.
Chính sách bảo hiểm
- Phúc lợi xã hội: Bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế, bảo hiểm thất nghiệp…
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham gia Teambuilding, du lịch, sinh nhật, liên hoan, ..
Lịch sử thành lập
- Thành lập ngày 1/4/2010
Mission
Với phương châm “KHÁCH HÀNG LÀ TRỌNG TÂM" PNC Telecom tập trung chú trọng hơn cả về chất lượng phục vụ khách hàng. Đây là vấn đề cốt lõi, mang tính chiến lược hàng đầu để phát triển bền vững trong cuộc chiến "giữ chân khách hàng”
Với mục tiêu tăng trải nghiệm của khách hàng, để lắng nghe, thấu hiểu và làm khách hàng hài lòng hơn PNC đã áp dụng quản trị trải nghiệm khách hàng CEM (Experience Management) và điểm số đánh giá độ hài lòng khách hàng CSAT (Customer ) được ghi nhận bởi bộ phận chăm sóc khách hàng vào cơ chế lương thưởng của nhân viên
Những nghề phổ biến tại PHUONG NAM TELECOM
Bạn làm việc tại PHUONG NAM TELECOM? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
PHUONG NAM TELECOM
Click để đánh giá