Mô tả công việc
- Produce and pursue sales leads for the Restaurant & Sky Lounge in the relevant and assigned market segment or areas of responsibility
- Maintain responsibility for and optimize the designated portfolio of accounts
- Build and maintain guest relationship
- Implement the agreed tactical sales plans that focus on market niches and segments identified in the marketing plan
- Collaborate with our chef on menu requests
- Negotiate contracts and assist with accounts receivable
- Work with the marketing to develop promotional materials
- Work and support sales team on social media and follow up
- Site inspection - conduct whenever necessary and liaison with F&B operations
- Monitor and develop assigned accounts to ensure the achievement of sales targets
- Process all reservations and lease agreement in a timely and efficient manner
- Provide timely reports or assignments delegated by superior
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary + service charge + allowance + tips
- A professional and friendly working environment with opportunities for advancement, participation in social insurance, unemployment insurance, accident and health insurance.
- Duty meal and company uniform provided.
- Participation in training programs: professional development and English language training.
- Annual bonuses and other benefits as per company regulations.
Yêu cầu công việc
- Candidates with a university degree in Business Administration, Management Science, Marketing or a related field, making them well-suited for this position.
- Proficient in at least one foreign language, preferably English
2. Experience:
- Minimum 2 years of experience as a Sales Executive for restaurants, especially Japanese restaurants
3. Skills:
- Computer literacy skills
- Customers service, communication and listening skills
- Ability to communicate and build strong relationships with internal/external guests
4. Foreign language proficiency:
- Written and Spoken English
5. Computer skills:
- Computer literacy skills
6. Personality:
- Independent
- Sociable
- Energetic
- Creative with strong leaders
7. Others:
- Pro-active, takes initiative to complete tasks
- Organized, prioritizes tasks effectively to meet deadlines
- Ability to communicate with the team and other departments
Yêu cầu hồ sơ
HR Office - 44 Yên Phụ, Ba Đình, Hà Nội
SĐT: 0386463895 (Ms. Hồng Anh)
check
check
Chính sách bảo hiểm
- Phúc lợi xã hội: Bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế, bảo hiểm thất nghiệp…
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham gia Teambuilding, du lịch, sinh nhật, liên hoan, ..
Lịch sử thành lập
- Thành lập ngày 1/4/2010
Mission
Với phương châm “KHÁCH HÀNG LÀ TRỌNG TÂM" PNC Telecom tập trung chú trọng hơn cả về chất lượng phục vụ khách hàng. Đây là vấn đề cốt lõi, mang tính chiến lược hàng đầu để phát triển bền vững trong cuộc chiến "giữ chân khách hàng”
Với mục tiêu tăng trải nghiệm của khách hàng, để lắng nghe, thấu hiểu và làm khách hàng hài lòng hơn PNC đã áp dụng quản trị trải nghiệm khách hàng CEM (Experience Management) và điểm số đánh giá độ hài lòng khách hàng CSAT (Customer ) được ghi nhận bởi bộ phận chăm sóc khách hàng vào cơ chế lương thưởng của nhân viên