Mô tả công việc
- You connect with guests by engaging them through meaningful interaction, resulting in positive and long-lasting guest relations
- You coach the team in tailoring service processes, aiming to make each visit to the Aqua Bar & Lounge as memorable and unique as possible
- Look for opportunities to positively surprise guests, through small or large gestures and acts of kindness. You are empowered to be generous with guests and you know how and when to curate decadent moments
- Lead by example in making personalized menu recommendations to guests for both food and beverage items
- You have extensive knowledge about activities in Regent and the rest of Phu Quoc Island, allowing you to give guests recommendations in order to optimize overall guest experience.
- You have the knowledge to solve problems on the spot and take immediate service recovery actions if necessary. You always follow up on guest issues as part of the service recovery process and review steps taken afterwards to continuously improve the operation.
- You have professional knowledge about suggestive selling and upselling techniques, while also possessing the ability to transfer this knowledge to the rest of the team
- You are involved in Aqua Bar & Lounge revenue meetings and a monthly Profit & Loss meeting in order to make sure targets are set and achieved by the team.
- You always try to make the service flow as seamless as possible, by using the available resources and systems.
Quyền lợi được hưởng
- Appealing remuneration including service charge as revenue (100% salary and service charge during probation period)
- 14 annual leave, 2 days off per week
- Relocation, repatriation and home leave allowance
- Rest and relaxation: 2 million per 3 service months
- Accommodation, uniforms, transportation, and meals are provided
- International working environment
- Insurance as labor law
- Healthcare insurance for personnel for at least 6 service months and for the family after working 2 years
- 24/7 accident insurance
- Other benefits will be discussed during the interview
Yêu cầu công việc
- Education: Diploma in Hotel Management, Food & Beverage, or related field.
- 3 years related experience, including supervisory experience, or an equivalent combination of education and experience
- Demonstrated ability to interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand and the Company.
- Alcohol awareness certification and/or food service permit or valid health/food handler card as required by local government agency.
- Having knowledge about food safety and hygiene
- Language: Professional English
Yêu cầu hồ sơ
- Kindly send your CV to our email: recruitment.regentpq(at sign)ihg.com
- Hotline: 0919 290 709 (People & Culture Department)
Doanh nghiệp thuộc sở hữu gia đình Kärcher tuyển dụng hơn 14.500 người ở 78 quốc gia và hơn 130 công ty. Hơn 50.000 trung tâm dịch vụ ở tất cả các quốc gia đảm bảo cung cấp liên tục và toàn diện cho khách hàng trên toàn thế giới. Năm 2021, Kärcher đạt doanh thu cao nhất với 3,092 tỷ euro trong lịch sử.
Hiện Kärcher đang xây dựng Nhà máy đầu tiên tại Quảng Nam, Việt Nam và sẽ sẵn sàng đi vào sản xuất vào Quý 2 năm 2024. Chúng tôi đang tìm kiếm những tài năng để tham gia vào thành viên nhóm Core ở giai đoạn đầu.
Chính sách bảo hiểm
- Công Ty thực hiện theo luật lao động hiện hành
- Mỗi nhân viên được mua 1 Bảo hiểm sức khỏe & Tai nạn
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham gia các sự kiện,hoạt động công ty tổ chức
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập vào năm 1935 bởi nhà phát minh Alfred Kärcher
Mission
Kärcher New Venture mang con người, ý tưởng, cơ hội kinh doanh và nguồn vốn lại cùng nhau. Là một đối tác chiến lược và nhà đầu tư, Kärcher New Venture cho phép các nhà sáng lập năng động, sáng tạo phát triển nhiều hơn các ý tưởng khởi nghiệp và định hình ngành công nghiệp làm sạch trong tương lai, trong mối tương quan hợp tác với Kärcher.