Việc làm Cineplex BHD

Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH Một Thành Viên Ngôi Sao Cineplex BHD
Customer Service (Short-Term Contract)
Cineplex BHD
3 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 7
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 7
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 28/06/2024
Hạn nộp hồ sơ: 27/07/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Trên 3 năm
Số lượng: 2
Giới tính: Đang cập nhật
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Mô tả công việc

Main Job Purposes:
Collect, respond and solve customer’s request
Coordinate to perform at the requests of the customers
Maintain relationships with customers
Job Description:
Receive Customer&039;s requests:
- Check the validity of documents, delivery conditions, and related costs to identify the payer and confirm payment. Or transfer to the BD sales section for a quotation.
- Check the conditions of performing services for customers.
- Receive requests and related documents from customers or overseas agents (service quotes, import / export procedures for goods, problem solving, document requests, Customs procedure advices, procedures for payment, etc.)
- Input shipment’s information and services which provided to each customer in the control table.
Coordinate to carry out the plan according to customer requirements
- Planning to perform services as the request of customers and transfer information, operation request together with documents to the relevant business departments (if that department is not received) to coordinate the implementation following to the process and instructions.
- Coordinate and corporate with the operation departments to solve arising issues related to the shipment, report to the management directly to give a suitable and timely solution advice. Follow up the results and if necessary, record, report as form, regulations and instructions.
- Follow closely the schedule and update information, shipment status and arising problems (if any) to customers. Adjust the delivery / pick up plan appropriately according to actual situation.
Record revenue/cost and reports
- Record revenue/cost and make Debit note for Non- BUs charges for each shipment then send to Billing or IFF Department.
- Coordinate with BID, FAD and BD Sales to follow and chase payment of customers to ensure payment on time.
- Make reports on time as required
Others tasks required by the Line Manager

Yêu cầu công việc

University or higher, with priority in Economics, Foreign trade, Commerce
At least 1- year experience in logistics field
Proficiency at English communication
Core Competencies:
- Customer Focus
- Communication skill
- Teamwork skill
- Problem solving skill

Quyền lợi

Opportunities to learn different aspect in the large international corporation
Commuting allowance
Competitive Salary Package

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-06-28 02:50:03

Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 11, tòa nhà Hồng Hà Building, số 25, phố Lý Thường Kiệt, Phường Phan Chu Trinh, Quận Hoàn Kiếm, Thành phố Hà Nội, Việt Nam.

Với bề dầy kinh nghiệm, uy tín và mục tiêu mong muốn luôn mang tới cho khán giả những bộ phim hấp dẫn nhất, năm 2010, Công ty TNHH MTV Ngôi sao Cineplex BHD Việt Nam (gọi tắt là BHD Star) đã được thành lập nhằm phát triển kinh doanh dịch vụ chiếu phim và các dịch vụ, thương mại khác tại rạp chiếu phịm. Trong vòng 10 năm, từ 2010 đến 2020, BHD Star đã liên tục xây dựng các rạp chiếu phim theo tiêu chuẩn quốc tế với màn hình chuẩn cực lớn và hệ thống âm thanh kỹ thuật số 7.1, đảm bảo chất lượng và âm thanh tuyệt hảo ở những khu vực đắc địa của Thành phố Hồ Chí Minh, Hà Nội và Huế. Chuyên nghiệp, chu đáo và thân thiện trong phong cách phục vụ luôn là tiêu chí mà BHD Star hướng tới trong quá trình phát triển hệ thống.

Những nghề phổ biến tại Cineplex BHD

Bạn làm việc tại Cineplex BHD? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Cineplex BHD

Cineplex BHD

Click để đánh giá