Mô tả công việc
Be the product lead at YOLA with a focus on identifying and delivering a product strategy that delivers on the promised learning experience of our students (see Student Persona)
The successful candidate will be highly collaborative, be comfortable working autonomously and skillful at bringing together technology and people to deliver high quality, simple learning products and applications that our students love and Parents see value in.
KEY RESPONSIBILITIES:
- Develop and drive innovative product strategies for expanding YOLA&039;s student base (new and retained students) in alignment with our company KPI&039;s
- Collaborate with teams responsible for pricing, sales conversion and brand communication and marketing performance
- Responsible for developing and executing the technology and digital strategic roadmap for our products
- Translate the product vision into presentations that can be shared across the organization and get stakeholders (staff, parents, students, prospective customers, Board, investors) excited about what we deliver at YOLA
- Own the YOLA product hierarchy taking students from 3 to 18+ years old, ensuring they achieve their learning objectives across each segment and product line
- Translate product concepts into user stories and other product deliverables for all aspects of a project, collaborating with teams including curriculum development, design/creative and technology
Yêu cầu công việc
- Knowledge of educational theory, pedagogy, or learning science is preferred. This could come from direct experience in the education sector (e.g., working in K- 12 edtech, higher education, or a previous role in an educational organization) or through formal study in fields like education, psychology, or learning design
- Bachelor&039;s degree in business, computer science, learning design, education or a related field
- Ability to analyze market trends, assess competitor products, and make data- informed decisions
- Have experience with user research, testing, and feedback loops. Skills in qualitative and quantitative research methods are helpful for gathering insights, understanding pain points, and continuously improving the product
- Understand the basics of technology, software development, and data analysis
- Proven solid foundation in product management, including experiences with product strategy, road mapping, prioritization, and lifecycle management. Experience as a Product Manager or Senior Product Manager in a tech company, particularly one focused on user- centered products
- Exceptional verbal and written communication skills, including the ability to very effectively present a compelling vision and story at an executive level within and outside of YOLA
- Previous experience in an EdTech company, or at the intersection of technology and education or content delivery
- Strong leadership skills, paired with excellent communication abilities
- Familiarity with tools and methodologies such as Agile development, UX/UI design principles, and data- driven decision- making is essential
Quyền lợi
Comprehensive wellness package for employee and relatives
Đào tạo
Giải thưởng
Attractive Salary
Tuition discount up to 100% for employee and relatives
Nghỉ phép có lương
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-12-14 01:20:03
Newlife Pack tự hào là đơn vị đầu tiên tại Việt Nam cung cấp giải pháp bao bì số dựa trên nền tảng công nghệ QR CODE biến đổi và công nghệ blockchain hoàn toàn bảo mật giúp Doanh nghiệp chống hàng giả, bảo vệ thương hiệu, quản trị chuỗi cung ứng và truyền thông tiếp thị số.
Các thương hiệu giờ đây được cung cấp sự minh bạch trong chuỗi cung ứng và có khả năng tham gia trực tiếp vào các cuộc trò chuyện hai chiều với người tiêu dùng cuối, có ý nghĩa xây dựng các kết nối dài hạn và niềm tin của khách hàng đối với thương hiệu.
.Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm cao cấp 100%
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2008
Mission
- Các thương hiệu giờ đây được cung cấp sự minh bạch trong chuỗi cung ứng và có khả năng tham gia trực tiếp vào các cuộc trò chuyện hai chiều với người tiêu dùng cuối, có ý nghĩa xây dựng các kết nối dài hạn và niềm tin của khách hàng đối với thương hiệu.Sứ mệnh của chúng tôi là giúp khách hàng cải thiện doanh thu vượt qua mong đợi thông qua các sản phẩm bao bì và các giải pháp bao bì sáng tạo.