Mô tả công việc
✔ Manage the daily operations of the projects of Unit.
✔ Coordinate to co-establish, maintain and lead business relationships with customers, demonstrating the company's spirit and values through each job to customers' row.
✔ Manage and maintain team performance and motivate human resources in projects.
✔ Evaluate achievements and recognize members' contributions.
✔ Manage and maintain the financial efficiency of many projects by monitoring and forecasting profits and costs.
✔ Collaborate with direct report and supervisors to supervise the implementation of training and quality plan, to allocate and optimize suitable resources and budget to ensure project quality and reach Clients' requirements.
✔ Play a leadership role in identifying business opportunities and selling our value to address client needs.
✔ Demonstrate high level of knowledge of the client's industry, industry trends, client's business objectives and market opportunity techniques in developing high quality opportunity plans in support of client and our growth objectives.
✔ Ensure and maintain smooth communication between the project and the units.
✔ Keep track of the quantity of assets and facilities assigned to the project and to request for repair if required.
✔ Prevent and prevent fraud risks and thoroughly handle fraud cases.
✔ Managing reports and reporting system to evaluate performance.
✔ Monthly & other BAU reports.
Yêu cầu công việc
✔ Age : 30 - 40
✔ Proven experience as an Operations Manager or in a similar role.
✔ Fluency in Korean (equivalent to TOPIK 5) is mandatory.
✔ Proficiency in English communication is an advantage.
✔ Experience in E-Commerce, Call Center, Retail companies (must have)
✔ Strong leadership skills with the ability to motivate and inspire a diverse team.
✔ Excellent analytical and problem-solving abilities, with a track record of driving process improvements and achieving operational efficiency.
✔ In-depth knowledge of contact center operations, including workforce management, quality assurance, and performance metrics.
✔ Exceptional communication skills, both verbal and written, with the ability to interact effectively with customers, team members, and stakeholders.
✔ Ability to thrive in a fast-paced and dynamic environment, managing multiple priorities and deadlines.
✔ Willingness to work a flexible schedule.
■SALARY:
KOR Language: 50 - 65 mil (gross)
KOR/ENG Language: Up to 70 mil (gross)
■WORKING TIME: 8 AM - 5 PM, Monday – Friday & Bi-weekly Saturday.
Quyền lợi được hưởng
✔ Promotion opportunities & Salary increase every year.
✔ Periodical bonus: twice/year.
✔ 13th-month salary.
✔ Insurances followed Vietnamese Labor Law.
✔ Extra Health and Incidence Insurance.
✔ Bonuses, gifts for Holidays.
✔ Activities: Birthday party, Employee engagement activities.
✔ Working in the environment of a multinational corporation, with customers being the leading foreign companies in the field.
✔ Global oriented working environment.
✔ Opportunities to work with a high expertise team from both internal and regional/ corporate teams.
✔ Opportunities to work with leading clients/companies in the field around the world.
Công ty WACONTRE là công ty IT Nhật Bản thành lập vào năm 2010 tại Việt Nam. Hiện nay, WACONTRE chủ yếu thực hiện các nghiệp vụ như hỗ trợ dịch vụ phát triển Offshore, Co-Labo với các công ty Nhật Bản, phương tiện truyền thông ở Việt Nam, chuyên tư vấn thành lập công ty ở Việt Nam.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2010
Mission
- Chúng tôi mong muốn trở thành một nền tảng phát huy tối đa tiềm năng của tất cả mọi người tham gia vào công ty và dịch vụ của chúng tôi thông qua phát triển nguồn nhân lực, đồng thời nâng cao kiến thức chuyên môn của chúng tôi trong lĩnh vực CNTT x Nhân sự.
- Là một công ty Nhật Bản được thành lập tại Việt Nam, chúng tôi mong muốn phát triển như một tổ chức và đóng góp cho xã hội bằng cách tận hưởng sự đa dạng và tích hợp thành công sự đa dạng đó để tiếp tục tạo ra nguồn nhân lực và dịch vụ độc đáo.