Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
Location: QTSC1, Quang Trung Software City, District 12, HCMC
Time working: 5days/week, Rotating shift (no nightshift)
What you will do:
- Provide training for new hires to help them to be well-equipped with program knowledge & soft-skills, preparing them for real life situations.
- Support in doing Quality Tasks during off-peak season, including auditing, joining weekly & monthly calibrations, conducting coaching session in order to maintain agents' quality.
- Identifying and resolving quality issue, addressing root causes in order to build an appropriate action plan in order to maintain SOPs
- Prepared new hires for obtaining and maintaining employment by training coping strategies, goal setting, communication skills, time management and problem-solving skills to utilize in a professional setting.
- Trained and validated of trainees with respect to their performance against established training objectives and recommendation of additional skill requirements as needed.
Yêu Cầu Công Việc
- Having experience in Training or any relevant postions
- Background in Call Center (Customer Service)
- English 4 skills
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty TNHH MTV Anh Minh Anh là một công ty đa ngành nghề như tái chế phế liệu, xây dựng công nghiệp, khai thác khoáng sản, vận tải hành khách... Công ty chúng tôi mong muốn đem đến cho khách hàng dịch vụ và sản phẩm tốt nhất.
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm sức khỏe & tai nạn PVI Premium;
- Bảo hiểm xã hội
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Zumba
- Bóng đá
- Bóng bàn
- Cầu lông
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- Công ty thành lập năm 2009.
Mission
- Không ngừng đổi mới, sáng tạo