Việc làm OM

Cập nhật 11/09/2024 11:45
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH MTV OM
Customer Service Supervisor (Medical project)
OM
8 việc làm 6 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Quản lý
Ngày đăng tuyển: 25/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 25/11/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 2 - 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Nghỉ phép năm
  • CLB thể thao

Mô tả Công việc

Responsibility

  • Act as the main contact point for our client.
  • Coordinate with the Customer Service Operations (CSO) team, ensuring timely support and assistance to clients.
  • Oversee and track project timelines, deliverables, and milestones.
  • Update and maintain the knowledge center with relevant information and documentation.
  • Collect, analyze, and interpret data for reporting purposes.
  • Prepare and present reports and findings to the client.
  • Collaborate with internal teams and external partners to resolve issues as quickly as possible.
  • Ensure seamless coordination across departments to support project goals.

Salary & Bonus:

  • Base salary: competitive salary
  • 13th-month salary
  • Yearly salary review in March, adhoc in September
  • Performance bonus

Benefits package:

  • 100% salary and annual leave in probation period
  • PTO per year: 12 days annual leave + 2.5 days off for women in their period
  • Participation in social insurance with 100% base salary
  • Premium healthcare insurance after probation
  • Career growth opportunities with Career Framework and training programs (leadership, problem solving, critical thinking, project management, etc.)
  • Internal activities and clubs: Company trip, team building or year-end party, happy Halloween, sports day, football club, badminton club, etc.
  • Gift for Tet holidays, Women’s days, birthday, wedding, child birth, etc.
  • Professional and diversity working environment.

Yêu Cầu Công Việc

Requirements

  • 2-3 years of experience in project coordination or a similar role.
  • Strong data collection and analysis skills.
  • Experience in Customer Service or related fields.
  • Fluency in English (4 skills), as this role will involve regular communication with international clients, particularly in Singapore.
  • Ability to work in a dynamic and fast-paced environment.
  • Knowledge of the medical/healthcare field is a strong plus.

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
Anna Building - Công viên phần mềm Quang Trung, Quốc Lộ 1A, Tân Chánh Hiệp, Quận 12, Hồ Chí Minh

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
147 Hai Bà Trưng Phường Võ Thị Sáu Q.3

CÔNG TY TNHH MTV OM

  • Mã số thuế 0318175770
  • Địa chỉ 147 Hai Bà Trưng, Phường Võ Thị Sáu, Quận 3, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam
  • Người đại diện NGUYỄN THỊ HOÀNG OANH
  • Ngoài ra NGUYỄN THỊ HOÀNG OANH còn đại diện các doanh nghiệp:
  • CHI NHÁNH CÔNG TY TNHH THƯƠNG MẠI DỊCH VỤ THE NOON
  • CHI NHÁNH 2 - CÔNG TY TNHH THƯƠNG MẠI DỊCH VỤ THE NOON

Chế độ:

  • BHXH, BHYT, BHTN theo quy định nhà nước
  • Thưởng vào các ngày nghỉ lễ tết trong năm
  • Lương Open, thỏa thuận theo năng lực
  • Thưởng Tháng 13 và các ngày lễ tết trong năm

Địa điểm làm việc

  • Hồ Chí Minh: 147 Hai Bà Trưng Phường Võ Thị Sáu Quận 3, Quận 3

Thời gian làm việc

  • Thứ 2 - Thứ 6 (từ 08:00 đến 17:00)

Những nghề phổ biến tại OM

Bạn làm việc tại OM? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo OM

OM

Click để đánh giá