Việc làm OM

Cập nhật 11/09/2024 11:45
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH MTV OM
CUSTOMER SUCCESS MANAGEMENT MANAGER
OM
8 việc làm 5 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Trưởng nhóm / Giám sát
Ngày đăng tuyển: 02/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 03/12/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 2 - 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Phụ cấp
  • Đồng phục
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

· Ensure quality of customer experience: Analyze Metrics performance for key accounts and build the case for Business process Improvement; Collates and evaluates Shipper feedback and raise to relevant department for the improvement of overall shipper satisfaction and Ninja Van’s service offering; Monitor shipper satisfaction and service quality throughout shipper journey; Maintain open communication with all stakeholders, internal and external, across different geographies, throughout the on-boarding, shipping and delivery cycle; Initiate project to boost key shippers retention and/or volume growth

· Team management & Capacity development: Maintain capacity monitoring for CSM agents; Lead, Manage, and Coach CSM agents to achieve KPI; Mentor, monitor and appraise on their ability to handle shipper issues and requests; Conducts team meetings, one on one review sessions and individual observation sessions on a monthly basis; Constantly keep abreast of latest customer service and business trends and share the knowledge with Team

Yêu Cầu Công Việc

- Min. 5 years of experience in Key Account Management, Business Development with the portfolio of 30-40 Key accounts

- Proven track record in managing team of minimum 5 team members, working at office or remotely

- Excellent verbal and written communication skills

- Efficiency and organizational skills

- Strong presentation skills

- Computer literacy in order to type up reports, results and details of customer interaction

Bachelor’s degree in business or related field

• Hands-on experience with managing clients and teams

• Proven success in a corporate setting, working with all levels of management

• Strong written, verbal, and presentation skill

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
307/21 Nguyễn Văn Trỗi, Phường 10 (Phú Nhuận), Tân Bình, Hồ Chí Minh

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
147 Hai Bà Trưng Phường Võ Thị Sáu Q.3

CÔNG TY TNHH MTV OM

  • Mã số thuế 0318175770
  • Địa chỉ 147 Hai Bà Trưng, Phường Võ Thị Sáu, Quận 3, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam
  • Người đại diện NGUYỄN THỊ HOÀNG OANH
  • Ngoài ra NGUYỄN THỊ HOÀNG OANH còn đại diện các doanh nghiệp:
  • CHI NHÁNH CÔNG TY TNHH THƯƠNG MẠI DỊCH VỤ THE NOON
  • CHI NHÁNH 2 - CÔNG TY TNHH THƯƠNG MẠI DỊCH VỤ THE NOON

Chế độ:

  • BHXH, BHYT, BHTN theo quy định nhà nước
  • Thưởng vào các ngày nghỉ lễ tết trong năm
  • Lương Open, thỏa thuận theo năng lực
  • Thưởng Tháng 13 và các ngày lễ tết trong năm

Địa điểm làm việc

  • Hồ Chí Minh: 147 Hai Bà Trưng Phường Võ Thị Sáu Quận 3, Quận 3

Thời gian làm việc

  • Thứ 2 - Thứ 6 (từ 08:00 đến 17:00)

Những nghề phổ biến tại OM

Bạn làm việc tại OM? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo OM

OM

Click để đánh giá