Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Chi tiết công việc
Job involves visualizing the marketing concept and conveying it in an attractive and accurate manner. You will be responsible for total direction of all aspects of marketing, including market research, new product planning, and sales strategy planning.
< Work to be practiced in the future>
・ New product planning and sales strategy development
・ Marketing research analysis and communication design
・ Planning creative concepts for catalogs, packaging, etc.
・ Directing in-house designers and external stakeholders
Working directly with Japanese Marketing Director
To be trained marketing skills by Japanese Director
Quyền lợi được hưởng
◼ Salary
・ experienced * 15Mvnd~/month
・ inexperienced * 10Mvnd~/month
* Negotiation of Income would be required depending on ability and skill
◼ Working hours: Monday to Friday: 8:00 to 17:00 (Lunch break: 12:00 to 13:00)
◼ Social insurance, personal income tax, health insurance included
◼ The 13th month salary
Yêu Cầu Công Việc
- Graduates of a four-year university with major in Marketing
- With flexible and multifaceted thinking skills, as the field of marketing is broad.
・Preparation of materials using Excel, Word, and PowerPoint
・ English (Daily conversation level)
< Favorable skills>
・ Japanese (Greeting level)* will be an advance for our consideration in Interviewing (We are a Japanese group company)
・ Data creation using Adobe (illustrator, Photoshop)
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 23 - 34
- Lương: 11 Tr - 20 Tr VND
Được thành lập từ năm 2018, Công ty TNHH Mỹ Phẩm Maria không ngừng mang đến những giá trị kết tinh giữa hiện đại - truyền thống thông qua các sản phẩm và nhãn hiệu có chất lượng tốt nhất. Với cam kết nâng cao chất lượng cuộc sống của người dân trong nước cũng như trên toàn thế giới, các thành viên của đại gia đình Mỹ Phẩm Maria đã luôn nỗ lực hoàn thiện các giải pháp công nghệ theo tiêu chuẩn quốc tế, quy trình sản xuất khép kín nhằm đáp ứng nhu cầu đa dạng của khách hàng. Nhờ những thế mạnh riêng, chúng tôi dần khẳng định vị thế của một thương hiệu Việt khi tạo ra những sản phẩm hàng tiêu dùng an toàn và thân thiện với môi trường.