Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
- Create / Modify bookings for all customers’ request via email / intranet / Mymsc.com / cross booking (including DG/Reefer cargoes/Special GOH, OT)
- Follow up latest space situation (both feeder / mother vessel) to avoid exceed FIX – optional spaces
- Special attention to tender / GVA VIP having commitment spaces / mother vessel voyage
- Provide information of vessel details, shipping schedule to shipper
- SOB / EDI / TLA / VGM (incase missing VGM make sure shipper well informed and update on time, avoid No VGM = No LOAD)
- Send rollover advice to customers and agents for all trade lines
- Send loading confirmation for VIP clients
- Handle COD / hold / return / re-export request (co-ordinate parties concerning Sales, Freight team, Docs team)
- Handle UAC incase POD agent notice to POL (all cases have consult guideline from CS manager how to handle specific case and update both sides shipper and POD agencies on time)
- Regular pushing shipper co-ordinate with their consignee clear cargo to avoid DEM / STORAGE basic daily increasing and affect into utilization MSC’s equipment
- To perform SANCTION booking, follow up latest policies at GVA Website guideline, make sure submit to Proxy Compliance Officer before send booking confirmation to local shipper
- Collaborate with other departments to ensure the smooth delivery of operations
Yêu Cầu Công Việc
1. Key experience & qualifications:
- Diploma / Degree in any other subjects or majors
- At least 2-3 years of Customer Service function in Shipping
2. Key competencies & skills:
- Knowledge portnet, TMS
- MS Office applications
- Able to work independently and ability to work under pressure
- Team-work skills
- Good in English communication, both written and verbal
- Customer oriented, ability to respond positively and sensitively to the need of customers and follows though queries / transactions effectively and efficiently and reverts to customers without delay
3. Key performance indicators / measures:
- SOB / EDI, TLA accuracy / on time
- Booking accuracy
- Responsiveness (respond to INTRA booking requests in no more than 02 working hours)
- Minimize service error cost to POL
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Chúng tôi là Nội Thất Kim Loại T&L chuyên sản xuất nội thất cao cấp chủ yếu xuất khẩu sang thị trường Mỹ và các nước Châu Âu.
Sản phẩm chúng tôi sản xuất là đồ nội thất bằng kim loại kết hợp giữa gỗ và đá và chúng tôi sở hữu nhà máy sản xuất vải bọc. Bên cạnh việc bán cho khách lẻ, chúng tôi còn chú trọng cung cấp nội thất cho các dự án khách sạn từ 3 đến 5 sao. Dòng sản phẩm hiện tại của chúng tôi là Inox mạ PVD, Thép thường sơn tĩnh điện, nhôm đúc, gỗ nguyên khối, MDF veneer, bọc ghế.... Với diện tích nhà xưởng hơn 3000m2 cùng đội ngũ lao động 200 công nhân và 20 nhân viên văn phòng với Với kinh nghiệm nhiều năm trong ngành nội thất, chúng tôi tự tin mở rộng và đưa doanh nghiệp phát triển lớn mạnh hơn trong thời gian tới.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2016
Mission
- Mong muốn có thêm nhiều khách hàng cũng như đối tác kinh doanh chiến lược lâu dài. Chúng tôi luôn sẵn sàng chào đón cũng như vinh dự được phục vụ quý khách hàng một cách tận tâm.