Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
JOB DESCRIPTIONS:
Team leader will be directly responsible for tasks including (but not limited to):
• Overseeing the day-to-day operations of our teams.
• Performing quality monitoring as required to improve overall service quality.
• Training agent on soft skills, call handling, ticket handling, and communication skills.
• Training new joiners. Conduct refresher trainings on new implementations and process changes.
• Provide information to assist in the performance feedback (from Supervisors to Agents) and to increase motivation concerning Contact Center quality concerns.
• Ensuring that internal policies, procedures, and compliance regulations are being followed Identifying operational / training issues and helping team in fixing these gaps.
• Prepare training material, scripts and conduct sessions based on analysis. Support management team to build SOP.
• The ability to contribute to a better working environment for yourself and your co-workers. This includes self-awareness, initiative, accountability, persistence, resilience, patience, perceptiveness, and emotional regulation.
• Co-ordinate the activities of the teams; provide support and advice to team members.
• Monitor performance and lead the team to achieve key performance indicators (KPIs) and provide an excellent service to customers.
• Evaluate customer feedback and identify ways to maximize customer satisfaction.
• Ensure that standard operating procedures are documented and maintained.
• Maintaining adequate staff levels and quality.
Yêu Cầu Công Việc
JOB REQUIREMENTS:
• At least 2 years’ experience in customer service/ call center/ contact center environment.
• Good at English.
• Intermediate to advanced reporting skills.
• Ability to identify and analyze data for trends.
• Experience in providing performance feedback to motivate and mentor agents.
• Pro-active, hardworking and detail oriented.
• Well-developed communication skills, ability to communicate to all levels.
• Able to understand customer requirements and deliver an excellent level of service.
• Organizational skills with the ability to handle multiple tasks; prioritize effectively and demanding workload.
• Problem solving skills.
• Excellent team player.
• Effective team co-ordination and leadership skills.
• A high level of commercial awareness.
• Flexibility with the department’s shift rotation pattern.
• Knowledge of customer service software and systems.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Chúng tôi là Nội Thất Kim Loại T&L chuyên sản xuất nội thất cao cấp chủ yếu xuất khẩu sang thị trường Mỹ và các nước Châu Âu.
Sản phẩm chúng tôi sản xuất là đồ nội thất bằng kim loại kết hợp giữa gỗ và đá và chúng tôi sở hữu nhà máy sản xuất vải bọc. Bên cạnh việc bán cho khách lẻ, chúng tôi còn chú trọng cung cấp nội thất cho các dự án khách sạn từ 3 đến 5 sao. Dòng sản phẩm hiện tại của chúng tôi là Inox mạ PVD, Thép thường sơn tĩnh điện, nhôm đúc, gỗ nguyên khối, MDF veneer, bọc ghế.... Với diện tích nhà xưởng hơn 3000m2 cùng đội ngũ lao động 200 công nhân và 20 nhân viên văn phòng với Với kinh nghiệm nhiều năm trong ngành nội thất, chúng tôi tự tin mở rộng và đưa doanh nghiệp phát triển lớn mạnh hơn trong thời gian tới.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2016
Mission
- Mong muốn có thêm nhiều khách hàng cũng như đối tác kinh doanh chiến lược lâu dài. Chúng tôi luôn sẵn sàng chào đón cũng như vinh dự được phục vụ quý khách hàng một cách tận tâm.