Mô tả công việc
Analyze data and processes to identify areas for improvement and efficiency.
Prepare and present reports and findings to management.
Provide first/second level contact and problem resolution for customer issues
Participate in meetings, workshops, and brainstorming sessions to drive innovation.
Conduct research and market analysis to support decision- making.
Work with Vendors, Stakeholder to remediate complex issues as needed.
Conduct UAT and training.
Maintain ticket updates for all reported incidents.
Provide timely communication on issue status and resolution.
Collaborate with stakeholders to gather and document business requirements.
Yêu cầu công việc
Fluent in English, both written and spoken
Excellent communication relationship- building and internal customer service skills.
Ability to work collaboratively in a team and communicate effectively with stakeholders.
Bachelor’s Degree or equivalent in Computer Science or related field.
Proven ability to multi- task, effectively determine priorities and meet SLA’s.
Proven analytical, troubleshooting and problem- solving skills.
Detail- oriented with a focus on accuracy and quality.
Basic understanding of business analysis concepts and methodologies.
Adaptable and flexible in a fast- changing industry and work environment.
Excellent analytical and problem- solving abilities.
At least 2++ years of experience.
Quyền lợi
Sponsor and encourage staff to study courses by covering tuition fee, such as Udemy, Coursera.
Evaluate salary annually.
Join a global team and work directly with many talents around the world.
13 months’ salary per year.
Working & growing with a passionate, young, and talented team.
Premium Health Insurance TECHVIFY Care.
Salary: Up to 30.000.000 VND (Gross)
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-11-28 01:35:02
Tập đoàn NOMO ra đời vào năm 2010 do ông Vương Vạn Quân sáng lập. Với vị thế đi đầu trong ngành công nghiệp năng lượng mặt trời, chúng tôi đã đạt được nhiều thành công trong việc sản xuất các sản phẩm chiếu sáng năng lượng mặt trời, hệ thống lưu trữ năng lượng mặt trời và hệ thống IoT độc quyền. Hiện nay, NOMO đã triển khai một loạt các chi nhánh quốc tế, bao gồm Pakistan, Thái Lan và Việt Nam. Điều này là kết quả của chiến lược mở rộng quốc tế mà chúng tôi đang thực hiện. Trong thời gian tới, chúng tôi kỳ vọng sẽ mở rộng hệ thống chi nhánh tại nhiều quốc gia hơn nữa. Trụ sở văn phòng Nam Sơn được đặt tại Khu Công nghệ Sinh thái Vịnh Thâm Quyến. Năm 2023, chi nhánh tại Việt Nam được thành lập nhằm đáp ứng nhu cầu thị trường.
Chính sách bảo hiểm
- Chế độ BHXH, bảo hiểm sức khỏe đầy đủ khi ký hợp đồng chính thức
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch, team building, sinh nhật hằng năm
Lịch sử thành lập
- Tập đoàn MONO được thành lập vào ngày 04/04/2010 bởi Wanjun Wang
Mission
Tầm nhìn chiến lược công ty: Thành phố thông minh NOMO sẽ tích hợp các công nghệ đám mây, mạng và nền tảng để liên kết toàn thành phố một cách thông minh và ảo một cách thuận tiện và hiệu quả. Nó cung cấp thông tin như tắc nghẽn giao thông, thiếu năng lượng, hiệu suất hệ thống thoát nước, phát hiện chất lượng không khí, v.v. và có thể cung cấp một môi trường an toàn hơn, thông tin có thể dự đoán và giải pháp cho chính phủ và người dân.