Suntory is a global leader in consumer-packaged goods, renowned for producing and distributing a uniquely diverse portfolio of beverages, premium spirits, beer, wine, and wellness products throughout the world. With a history dating back to 1899, we are driven by a profound purpose: to inspire the brilliance of life, by creating rich experiences for people, in harmony with nature.
Suntory PepsiCo Vietnam Beverage (SPVB) is a strategic alliance between PepsiCo Inc. and Suntory Holdings Ltd. since 2013.
At Suntory PepsiCo, we are committed to creating a diverse, equitable, and inclusive workplace for all employees. We strive to provide equal opportunities for employment, development, and advancement regardless of race, color, religion, gender, gender identity or expression, sexual orientation and age. We are continuously working to cultivate an environment that is free from discrimination, harassment, and bias, and we welcome all individuals to apply for roles at Suntory PepsiCo.
Job Summary
- Assist Senior EVP Marketing in routine and non-routine operating and administrative activities and be the main coordinator to support MKT team in logistics and business activities.
- Assistant to EVP – Marketing:
- Consolidate data & prepare decks for monthly BSHS reports submit to EXCOM, AOP, EC...
- Cooperate with related sub-functions to consolidate data to make the reports for EVP MKT as request, doing delegation, forward important annoucement to the team, etc.
- Support EVP to review and check documents before getting the approval to comply with policy and highlight exceptional cases
- Prepare and manage the EVP's working plans (quarterly, monthly, yearly) to ensure timely execution
- Handle travel arrangements, itineraries, and other paperwork for the EVP.
- Organize logistics for business trips, meetings, workshops, and training sessions of EVP
- Coordinate invitations, visa applications, and accommodation for Marketing visitors
- Prepare and consolidate decks for for internal and externa business meetings
- Assist in making and/or following up with business paperwork (contracts/ memo/ announcements...)
- Maximize efficiency in administrative tasks related to travel and expense claims.
- Coordinate with A&M Mgr to build T&E budget for MKT
- MKT Coordination:
- Collaborate with People & Culture team and support to organize training workshops, activities for MKT team
- Plan and execute Reward & Recognition Ceremonies for quarterly and yearly awards.
- Organize AOP meetings, offsite meetings, and team-building events, including logistics and agenda planning
- Support to receive information, instruction from HO and deliver to all teams to ensure timeline, regulation, business target
- Ensure timely submission and follow-up of documents for approvals on various platforms (Coupa, LDMS, SAP, Travel Booking, T&E...)
- Support to coordinate with Marketing teams for community and charity fund events
- Assist in coordinating company events and managing logistics for company's initiatives
- Support EVP - MKT to coordinate and organize engagement activities for Marketing team to build up One Team culture
- Other tasks as assignment by Line Manager
- Bachelor, major in BA, English is preferred
- Efficient at Secretary skill
- Good office management skill
- Good time management and planning skill
- Good communication skill
- Good project management skill
- Good at English, especially in speaking and writing
Tập đoàn NOMO ra đời vào năm 2010 do ông Vương Vạn Quân sáng lập. Với vị thế đi đầu trong ngành công nghiệp năng lượng mặt trời, chúng tôi đã đạt được nhiều thành công trong việc sản xuất các sản phẩm chiếu sáng năng lượng mặt trời, hệ thống lưu trữ năng lượng mặt trời và hệ thống IoT độc quyền. Hiện nay, NOMO đã triển khai một loạt các chi nhánh quốc tế, bao gồm Pakistan, Thái Lan và Việt Nam. Điều này là kết quả của chiến lược mở rộng quốc tế mà chúng tôi đang thực hiện. Trong thời gian tới, chúng tôi kỳ vọng sẽ mở rộng hệ thống chi nhánh tại nhiều quốc gia hơn nữa. Trụ sở văn phòng Nam Sơn được đặt tại Khu Công nghệ Sinh thái Vịnh Thâm Quyến. Năm 2023, chi nhánh tại Việt Nam được thành lập nhằm đáp ứng nhu cầu thị trường.
Chính sách bảo hiểm
- Chế độ BHXH, bảo hiểm sức khỏe đầy đủ khi ký hợp đồng chính thức
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch, team building, sinh nhật hằng năm
Lịch sử thành lập
- Tập đoàn MONO được thành lập vào ngày 04/04/2010 bởi Wanjun Wang
Mission
Tầm nhìn chiến lược công ty: Thành phố thông minh NOMO sẽ tích hợp các công nghệ đám mây, mạng và nền tảng để liên kết toàn thành phố một cách thông minh và ảo một cách thuận tiện và hiệu quả. Nó cung cấp thông tin như tắc nghẽn giao thông, thiếu năng lượng, hiệu suất hệ thống thoát nước, phát hiện chất lượng không khí, v.v. và có thể cung cấp một môi trường an toàn hơn, thông tin có thể dự đoán và giải pháp cho chính phủ và người dân.