I. BRAND COMMUNICATION PLANNING (70%)
1. Develop brand communication campaigns for the assigned brand, including communication through in-house systems and outsourced systems. Implement across various platforms including:
- Offline: OOH, Events...
- Online: Social Media, Advertising, E-Commerce...
Execute specific ATL - BTL phases with a detailed daily timeline of the campaign, ensuring clear communication objectives.
Ensure the following elements:
- Message
- Guidelines, Brand ID - Business Objectives
- Timing
- Platform
2. Monitor the progress and timeline of communication campaigns.
II. RETAIL COMMUNICATION PLANNING (30%)
1. Develop multi-channel communication plans for retail programs, serving business objectives, including:
- Communication for the assigned brand
- Communication for general programs
2. Research customer behavior, market trends, propose and execute promotions including:
- Discounts and promotions
- Budget allocation for promotional advertising
3. Supervise the advertising budget, ensuring effective performance of retail communication content.
III. MANAGEMENT
1. Act as the liaison with partners related to the assigned brand and specialized departments within the marketing team and the entire company.
2. Monitor, research, and track market information, customer data, and communication targets.
3. Propose content distribution costs (advertising).
4. Control and evaluate quality.
5. Review tasks by contact point and report weekly, monthly...
6. Work with media partners (event organizers, E-Commerce partners, performance partners...) to control costs, partner activities, and optimize the effectiveness of the strategy.
7. Report operational effectiveness to leadership.
IV. GENERAL DUTIES
1. Control budget and common assets.
2. Update general communication trends in the market.
EDUCATIONAL REQUIREMENTS, SKILLS, AND EXPERIENCE
Education Level: University degree or higher
Preferred Major: Marketing, Journalism. Preference for students from Foreign Trade University, National Economics University, University of Commerce, RMIT, Greenwich...
Related Experience:
- At least 2 years of experience in marketing planning or 3 years of multi-channel deployment based experience
- Understanding of business and commerce.
- Strong knowledge of brand marketing.
- Preference for candidates with an understanding or passion for beauty and fashion products.
Language Proficiency:
English communication skills are an advantage.
Other Requirements:
- Open-minded, creative thinking
- Diligent, attentive to assigned tasks
- Interest in health care
Competency Framework:
- Analytical and creative abilities
- Teamwork skills
V. WORKING CONDITIONS
Location: 145 Lâm Hạ Street, Bồ Đề Ward, Long Biên District, Hanoi
Working Hours: 9:00 AM - 5:00 PM, 1-hour lunch break, Sunday off
Benefits:
- Salary: 15,000,000 VND/month
- Young and friendly team
- A comfortable working environment.
- Working equipments (Laptop, PC...)
Others: KPI-based bonuses, annual & holiday bonuses
Hyundai Giải Phóng là Đơn vị chuyên phân phối các sản phẩm, phụ tùng chính hãng và dịch vụ sau bán hàng của Hyundai Hàn Quốc.
Trải qua gần 17 năm hoạt động, phấn đấu không ngừng, Hyundai Giải Phóng đã gây dựng được hệ thống cơ sở vật chất quy mô lớn và đội ngũ nhân viên được đào tạo bài bản, thái độ phục vụ tận tình, chuyên nghiệp. Công ty chúng tôi cam kết luôn cung cấp dịch vụ sau bán hàng hoàn hảo nhất và phụ tùng chính hãng đến với khách hàng sử dụng xe Hyundai.
Hyundai Giải Phóng tự hào là Đại lý đạt tiêu chuẩn 3S của Hyundai Motor Company:
– Showroom: Khu trưng bày sản phẩm rộng 350 m2.
– Service: Xưởng dịch vụ mở rộng 1,000 m2, với đội ngũ cố vấn dịch vụ được đào tạo chuyên nghiệp có nhiều năm kinh nghiệm.
– Spare parts: Cung cấp phụ tùng chính hiệu Hyundai, được phân phối bởi nhà phân phối phụ tùng Hyundai trên toàn cầu.
Với phương châm vì lợi ích của khách hàng, Hyundai Giải Phóng sẽ tiếp tục cung cấp các sản phẩm chất lượng cao và liên tục đẩy mạnh các tiêu chuẩn dịch vụ nhằm mang lại sự hài lòng cao nhất cho khách hàng của mình. Chúng tôi luôn phấn đấu hết mình và trung thành với mục tiêu cốt lõi của công ty: “Nói đến Hyundai – nghĩ tới Hyundai Giải Phóng”.