Mô tả công việc
- Based on JBP, breakdown into monthly Marketing & Campaign calendar by brands and by customer to avoid customers' conflict, strenthen dashboard from sell-in and sell-out. Optimize and tracking of investment mapping with Sales target.
- Ensure healthy metrics for online sales: traffic, %CR, offtake trend, ROAS & guided GMV from paid media...
- Lead Ecommerce Campaign & Merchandising Planning and execution.
- Lead Co-brand and partnership management to access potential matching target audience and extra value exchange .
- Ensure digital shelf & new initiatives update: SIS management, E-content, product page, landing page, thumbnail...
• Internal collaboration with Brand team, Finance controller, Demand planning, Sales team, Channel development team:
- Co-Lead to build, consolidate, incoporate FY Marketing & Ecommerce campaign with brand campaign calendar from BU to ensure offtake grow inline with Bu strategy
- Co-Lead marketing solutions & Meta ads, Google performance ads: paid search, organic search (eRetailer Search), livestream, social activities, KOL affliate, publisher affliate,...
- Monthly detailed SKU sales booking with sales team based on latest update campaign calendar
- Commercial plan for gift with purchase and on-top gift scheme: campaign and BAU
- Annual planning source of growth for Online channels
• Working with agencies and enablers for:
- Brief media based on EC target progress & campaign calendar, ensure optimize CPC and ROAS and to deliver with JBP commitment for platforms
- Quarterly catch up with Meta and Google for system update, new initiatives and cascade to media agency
- Quarterly, H1, H2, AOP review with media agency
- Find room to optimize and scale up efficiency media via market intelligence tools
• With the support of local research, insight data from ePartners to develop deeper online consumer and shopper understanding for Nutrition Category.
• Leverage this understanding to develop impactful media and ecommerce strategies to deliver the desired KPIs.
• Ensure activities will comply to FTSE4Good , WHO-Code, Nestlé policies and Instructions and local legislation in the context of delivering objectives by self/entire team.
Yêu cầu công việc
• Minimum 4-5 years in online business operations, with at least 3 years experience in eCommerce from planning to execution, and over this period has successfully delivered projects and KPIs, especially top and bottom line business results.
• Experience in relationship building and managing cross functional teams & KAM and Marketing Solution team of online ecommerce platforms
• Proven track record in delivering strategic digital marketing projects.
• Has consistently demonstrated success in a number of challenging and diverse business situations.
• Broad and practical understanding of key digital concepts in the areas of eCommerce, Social Commerce, Digital Media, Marketing Data Analytics.
Quyền lợi được hưởng
13th Month Fixed Salary + yearly Performance Bonus
Máy tính xách tay
Laptop
Thành lập vào ngày 28 tháng 4 năm 2021, Công ty TNHH Ống Thép Sài Gòn có trụ sở chính tại Khu Công Nghiệp Châu Đức, Xã Suối Nghệ, Huyện Châu Đức, Tỉnh Bà Rịa – Vũng Tàu, Việt Nam. Với sự tham gia của các tổ chức, cá nhân có kinh nghiệm trên 20 trong ngành sắt thép và các đơn vị tài chính uy tín trên cả nước.
Dây chuyền máy móc của nhà máy được đầu tư từ các tập đoàn cung cấp các thiết bị luyện kim và cán thép uy tín trên thế giới. Ứng dụng công nghệ tự động hóa vào vận hành sản xuất từ nguyên liệu đầu vào là cuộn thép cán nóng, đến sản phẩm đầu ra là các sản phẩm thép cuộn mạ kẽm, ống thép mạ kẽm. Với các dây chuyền sản xuất: dây chuyền cán nguội, dây chuyền tẩy rỉ, dây chuyền mạ kẽm, dây chuyền xẻ băng, dây chuyền hàn ống cao tần với tổng công suất đạt hơn 200.000 tấn/năm.
Với đội ngũ nhân viên có kinh nghiệm và trình độ chuyên môn cao, Ống Thép Sài Gòn đã và đang đáp ứng được các yêu cầu của khách hàng về các sản phẩm ống thép mạ kẽm chất lượng cao, đáp ứng mọi nhu cầu của khách hàng. Sản phẩm của chúng tôi không chỉ là sự lựa chọn hàng đầu trong ngành sản xuất ống thép, mà còn là cơ hội để thúc đẩy sự phát triển bền vững và tạo ra nhiều giá trị có ích cho khách hàng và cho cộng đồng xã hội.