Mô tả công việc
• To develop and maintain relationship with key and potential accounts
• Assist in drawing up the marketing plan annually with the Director of Sales and Marketing (including section on Corporate Accounts).
• Keeps a record on former, existing, potential clients and a profile of each of them.
• Organizes regular visits in accordance to a predetermined plan.
• Keep well informed about the operations, especially in key departments (Front Office, Housekeeping, F&B and Banquet)
• Closely observes matters pertaining to competition (sites, prices, services offered on a regular basis - quarterly or more often if need be).
• Promotes the hotel as often as possible through entertaining, conducting, site inspections and presentations of the hotel.
• Determines and recommends prospective customers by analyzing historical and other statistical information, participation in conducting customer interviews, and preparing customer call analysis reports.
• Provides before and after-sales service and in particular to ensure all guests complaints are taken seriously and discussed with the respective departments if necessary
• At all times to promote a positive image of the hotel in all forms of contact.
• To develop & foster close and positive rapport with the public, guests and clients
Quyền lợi được hưởng
- Salary: negotiable based on experiences.
- Revenue bonus, holidays, 13th month salary based on Company regulations and revenue.
- Participate in Company activities: professional development and training, team building activities, field trip...
- Work in a dynamic, professional environment.
Yêu cầu công việc
• Bachelor‘s degree in Business Administration, or related field (Master‘s degree preferred).
• 5 years of progressive experience in sales positions, with a minimum of 2 years in a leadership role (marketing background is prioritize)
• Strong communication skills and negotiation skills to pursue relationships effectively.
• Proficiency in procurement software and Microsoft Office Suite, with advanced Excel skills.
• Excellent analytical, communication, and organizational abilities.
• Experience within the hospitality industry or similar environments is a plus.
Yêu cầu hồ sơ
- All copies/scaned certifications
- Reference list
- Letter of recommendation (if any)
Công ty TNHH Phát triển Phần mềm Toshiba (Việt Nam)là một trong số ít trung tâm phát triển phần mềm nước ngoài trên toàn thế giới của Tập đoàn Toshiba, trực thuộc Trung tâm Công nghệ & Kỹ thuật Phần mềm Doanh nghiệp Toshiba (SWC). Chúng tôi có một người anh chị em ở Ấn Độ với khoảng 1000 kỹ sư, tập trung vào phát triển phần mềm nhúng. Gần đây, chúng tôi đang phát triển phần mềm cho nhiều sản phẩm và giải pháp của Toshiba, bao gồm các lĩnh vực kinh doanh sau:
(i) Hệ thống & Giải pháp Năng lượng,
(ii) Hệ thống & Giải pháp Hạ tầng,
(iii) Thiết bị điện tử & Giải pháp lưu trữ,
(iv) Giải pháp kỹ thuật số.
Ngoài ra, TSDV cũng đang thực hiện các hoạt động R&D về các công nghệ phần mềm cơ bản tiên tiến. Mục tiêu của chúng tôi là trở thành trung tâm phát triển cốt lõi ở nước ngoài của Toshiba và là công ty hàng đầu trong lĩnh vực phát triển phần mềm.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Câu lạc bộ
- Team building
- Nghệ thuật
- Tình nguyện
Lịch sử thành lập
- 2007: Thành lập Công ty
Mission
- Học hỏi và lưu giữ các công nghệ cốt lõi của tập đoàn Toshiba biểu tượng xong
- Để thực hiện sự phát triển có hiệu quả chi phí cao biểu tượng xong
- Để hỗ trợ lập kế hoạch và phát triển các sản phẩm của Toshiba cho các thị trường mới nổi
Review Toshiba Software Development (Vietnam) Co., Ltd.
Đồng nghiệp thân thiện, có nhiều chương trình đào tạo tuy nhiên quy trình làm việc nhiều khi khá cứng nhắc
Công ty tốt(GL)
Lương ổn so với mặt bằng chung(IT)