KCN Sóng Thần 2, phường Tân Đông Hiệp, Dĩ An, Bình Dương
Mô tả công việc
Nhat Tin Logisticsis a company operated by a team with over 20 years of top-level experience in the express delivery industry in Vietnam. Nhat Tin Logistics provides services such as time-guaranteed express delivery, fast delivery, economy delivery, international shipping, and fulfillment services.
- Develop and implement market development strategies for contract logistics services in the domestic market, with a focus on B2B customers.
- Identify, approach, and establish relationships with potential business clients in sectors such as manufacturing, retail, FMCG, pharmaceuticals, and related industries.
- Propose suitable logistics solutions based on the needs of business customers, including warehousing, transportation, and supply chain management.
- Analyzing current pricing and re-bidding in tenders with a focus on cost optimization, as well as offering additional bids for projects arising outside of the current scope.
- Updating market information related to customers, industries, and competitors (both in Vietnam and internationally).
- Collaborating with Operations to develop or create new detailed operational processes based on the specific requirements and objectives of each business project with customers.
- Creating training and instructional materials for new processes and solutions for the project sales team.
- Guiding and supervising the implementation of processes and solutions. Communicating with stakeholders about progress and arising issues during implementation.
Yêu cầu công việc
- Experience: At least 2 years of experience in the express delivery, transportation, or related domestic logistics sectors (contract logistics).
- Ability to search for B2B customers.
- Proficient in Excel (for data analysis, processing, and reporting), PowerPoint (for presentations, bidding proposals, and project solutions), and English communication (for international clients).
- Strong skills in persuasion, negotiation, business planning, and a solid understanding of sales targets.
Quyền lợi được hưởng
- Insurance schemes
- Allowances
- Uniforms
- Bonus system
- Training
- Salary increase
- Business travel expenses
- Annual leave
Với nhiều năm kinh nghiệm phát triển các giải pháp công nghệ thông tin cho các doanh nghiệp lớn của Nhật Bản, đội ngũ sáng lập của PiraGo đã tập hợp lại với mong muốn tạo ra những giải pháp công nghệ thông tin tuyệt vời hơn nữa cho khách hàng. Tận dụng mọi thế mạnh của công ty, chúng tôi sẽ cung cấp giải pháp tốt nhất về hiệu quả, chất lượng và chi phí cho khách hàng, khách hàng luôn là ưu tiên số 1 của chúng tôi. Thành công và hạnh phúc của khách hàng là động lực của PiraGo!
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm: BHYT, BHXH, BHTN
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Party
- Bóng đá
- Cầu lông
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- Được thành lập 18/12/2018. Với hơn 1 năm vận hành đội ngũ nhân viên lên tới 30 người và làm chính với thị trường Nhật Bản.
Mission
- Xây dựng tập đoàn công nghệ hàng đầu, nơi mỗi cá nhân được toả sáng và cùng nhau chung tay biến các ý tưởng thành sản phẩm, dịch vụ hữu ích cho xã hội.
- Luôn suy nghĩ về các mạng lưới liên kết mới không chỉ ở Việt Nam mà còn từ góc độ toàn thế giới.
- Luôn tiếp tục suy nghĩ về việc kết nối với thế hệ tiếp theo.
- Với sứ mệnh đi đầu trong việc ứng dụng công nghệ thông tin một cách triệt để nhất để giải quyết những vấn đề trong kinh doanh cũng như trong cuộc sống. PiraGo định hướng sẽ trở thành công ty quy mô toàn cầu với đội ngũ công nghệ vượt trội.