Việc làm Quản Lý Chuỗi Cung Ứng Edson

Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Quản Lý Chuỗi Cung Ứng Edson (Việt Nam)
Sale Manager (TA/CORP)
Quản Lý Chuỗi Cung Ứng Edson
7 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 28
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 28
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Giám Đốc, Phó Giám Đốc Bộ Phận/ Trưởng Phòng/ Tổ Trưởng
Ngày đăng tuyển: 25/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 24/08/2024
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận 1 - TP HCM

Mô tả công việc

We are looking for Sales Manager (TA & CORP) for Lavis 18 Hotel & Serviced Apartment, job description as below:

1. Seeking new Customers:

  • Searching for customer information through many different channels to build a system of potential customers.
  • Actively contact potential customers in the self-searching list or from the hotel's data system to introduce services and preferential programs.
  • Send service information via email for customers to refer to, answer customer questions when there is email feedback from customers.
  • Use sales skills to negotiate and persuade guests to use the property's services.
  • Carry out procedures to sign contracts with customers who agree to use the service.

2. Taking care of new and old customers:

  • Actively contacting customers who have been using the service to understand the situation and develop good relationships with customers.
  • Timely support, respond to requests and complaints from customers.
  • Follow up the contract termination time to convince customers to renew the contract
  • Actively send promotional information to old customers to convince them to use the property's services again.
  • Conduct procedures to sign new contracts with old customers who want to use the service again

3. Contract Implementation:

  • After closing the contract with the customers, the sales staff coordinate with the relevant departments to implement the contract, ensuring the requirements of the customer.
  • Monitoring the contract implementation process, service quality so that customers receive the best value.
  • Coordinate with related departments to quickly overcome problems arising in the process of using the service of customers.
  • Follow up the contract liquidation process, support the accounting department to urge the debt.
  • Coordinate with Marketing department to plan and implement incentive programs on holidays and Tet; Customer Gratitude; Introduce new products and services to reach and attract customers.
  • Collaborate with other departments in the property to improve service quality to meet the needs of customers.
  • Making periodic work reports, arising.
  • Participating fully in department meetings, reporting feedback from guests to have effective solutions to handle and overcome.
  • Implement the business plan from time to time.
  • Exploiting sources of group guests, travel agents, co-operate.

Complete all the jobs from line manager

Quyền lợi được hưởng

  • Monthly salary + Meal allowance + Phone allowance + Transportation allowance
  • PVI Insurance
  • End-of-year bonus & KPI bonus
  • Tet & Public Holiday bonus
  • 12 days of paid leave

Yêu cầu công việc

  • Working Time: 45h/ week, Monday to Friday (8:00 am - 6:00 pm)
  • Be willing to work overtime when needed
  • Working location: Dist.1, HCMC
  • From 2 years of experienced in the hospitality business (hotels or service apartments) as a sales professional for long-stay guests or corporate market groups
  • Bachelor's degree of related professions.
  • Proficient English (both speaking and writing)
  • Intermediate to advanced skills with Microsoft Office
  • Strong interpersonal, negotiation and communication skills for liaising with colleagues, customers and other stakeholders
  • Business-related awareness and a good knowledge of current affairs
  • Ability to analyze, quantify, solve problems well, good judgment.
  • Excellent organizational and time management skills with the ability to multi-task
  • Good in writing reports and presentations
  • Be progressive, be highly responsible, to be aware of service, with stand high pressures.

Yêu cầu hồ sơ

Sao y công chứng hồ sơ các loại hiệu lực 6 tháng trở lại:
  • CCCD
  • Bằng cấp các loại
  • Sổ hộ khẩu
  • Sơ yếu lý lịch
  • Phiếu khám sức khỏe
Khu vực
Báo cáo

Công Ty TNHH Quản Lý Chuỗi Cung Ứng Edson (Việt Nam)
Quản Lý Chuỗi Cung Ứng Edson Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
103 Nguyễn Thị Thập phường Tân Hưng Quận 7

Gần 20 năm hình thành và phát triển, công ty EDSON (QUA&MAR) đã trở thành một trong những thương hiệu uy tín hàng đầu nước Việt Nam chuyên về kinh doanh vật liệu trang trí nội thất phục vụ trong và ngoài nước với tốc độ tăng trưởng tốt và bền vững. Sản phẩm chính của EDSON gồm: Giấy dán tường và rèm cửa cao cấp hàng đầu châu Âu với chất lượng và mẫu mã đa dạng, được thiết kế tỉ mỉ trau chuốt theo nhiều phong cách sang trọng tinh tế khác nhau. Tất cả sản phẩm công ty được nhập khẩu 100% từ Ý, Pháp, Anh, Mỹ.... và nhiều quốc gia khác trên thế giới.

Chính sách bảo hiểm

  • Tham gia BHXH, các chế độ phúc lợi khác.

Các hoạt động ngoại khóa

  •  Du lịch hàng năm,
  • year end party,
  • team building…

Lịch sử thành lập

  • Được thành lập vào năm 2019

Mission

Chuyên Nghiệp - Tận Tâm - Chu Đáo Khách hàng đến với Qua&Mar chắc chắn yên tâm có sự cam kết và sự hỗ trợ từ đội ngũ nhân viên công ty, từ việc tư vấn sản phẩm nhiệt tình, chuẩn xác giao sản phẩm đến kỹ thuật tỉ mỉ thi công cùng sự trải nghiệm về những sản phẩm cao cấp sang trọng độc nhất của châu Âu.

Những nghề phổ biến tại Quản Lý Chuỗi Cung Ứng Edson

Bạn làm việc tại Quản Lý Chuỗi Cung Ứng Edson? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Quản Lý Chuỗi Cung Ứng Edson

Quản Lý Chuỗi Cung Ứng Edson

Click để đánh giá