Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Xe đưa đón
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Assistant Customer Service Manager will be expected to perform the following tasks:
Support Customer Service Manager to leading customer service department in order to achieves customer service objectives by contributing customer service information and recommendations to strategic plans and reviews; preparing and completing action plans; implementing production, productivity, quality, and customer-service standards; resolving problems; completing audits; identifying customer service trends; determining system improvements; implementing change.
- Plans and implements after-sales services to maintain operating performance of goods purchased and to modify and improve services rendered.
- Work closely with production, planning, sales and marketing departments to proactively provide customers with needed information and to identify and respond to customer expectations.
- Improves customer service quality results by studying, evaluating, and re-designing processes; establishing and communicating service metrics; monitoring and analyzing results; implementing changes.
- Well understanding staff’s job requirement for back up:
- · Receive new sample request making PO from customer.
- · Send the sample shipping list to Planning for shipment
- · Dealing with any correspondence relevant to customers regarding orders, shipping, stock and enquiries.
- · Inputting orders for customers and ensuring orders are released and shipped within specified timeframe.
- · Receiving customers’ complaints/ inquiries and working closely with related departments to put it right and obtain customers satisfaction.
- · Preparing and sending reports regarding customers’ orders, shipments, accounts, etc, to the customer and sales department.
Yêu Cầu Công Việc
· Graduate level qualifications
· Excellent communication skills both verbal and written English
· Verbal & written Mandarin preferable (but not compulsory)
· At least one year experience in working and interfacing with ERP system
· Excellent computer skills; MS Office, Emails, ERP systems & databases
· Customer Service experience not essential, but useful
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 25 - 35
- Lương: Cạnh tranh
Công ty TNHH Quảng cáo và truyền thông Đại Dương được thành lập từ năm 2007. Công ty chúng tôi là công ty chuyên về mảng thiết kế, in ấn, quảng cáo, xây dựng và phát triển thương hiệu.
Công ty TNHH Quảng cáo và truyền thông Đại Dương giúp khách hàng tạo ra sự khác biệt với các đối thủ cạnh tranh. Không chỉ thực hiện công việc đơn thuần như thiết kế, in ấn, quảng cáo, chúng tôi còn tư vấn cho khách hàng những yếu tố để tạo nên sự sáng tạo , khác biệt , giúp cho khách hàng của doanh nghiệp dễ dàng nhận ra bạn giữa muôn vàn đối thủ cạnh tranh.
Công ty TNHH Quảng cáo và truyền thông Đại Dương phấn đấu trở thành một trong những công ty về thiết kế in ấn quảng cáo hàng đầu VN. Công ty chúng tôi đã, đang và sẽ thực hiện cho rất nhiều khách hàng nổi tiếng.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia BHXH, BHYT, BHTN
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch định kỳ hàng năm
Lịch sử thành lập
- Ngày hoạt động: 22/01/2008
Mission
Chúng tôi có thể hoàn thành những đơn hàng lớn, tất cả các máy in đều được cài đặt thông số chính xác, đảm bảo màu sắc trung thực với file thiết kế.
"Chuyên nghiệp - uy tín - tận tâm"