This role is perfect for an individual who thrives in a team environment, possesses a sales mindset, and is highly self-motivated. You will be working with some of the world's leading global organisations, offering you an unparalleled platform to grow and excel. At Robert Walters, we believe in nurturing careers, with 90% of our management team comprising internal hires.
What You'll Do
As a Recruitment Consultant, your role will be multifaceted, involving both client-facing tasks and candidate management. You will be responsible for generating new client leads, understanding their unique business needs, and building lasting relationships. Additionally, you will manage a large network of candidates, providing them with valuable career consultation services. Your role will also involve managing the interview process and negotiating remuneration packages on behalf of clients. This role requires someone who thrives in a dynamic environment, enjoys interacting with people, and has strong business acumen.
- Generate new client leads and present unique selling propositions
- Gain a thorough understanding of the client's business, culture and resourcing requirements
- Build long-term relationships with new and existing clients
- Develop and implement short and long-term recruitment campaigns
- Provide consultation to a large network of candidates with both immediate and long-term career needs
- Manage the interview process and negotiate with clients on remuneration packages
- At least 3 years of work experience in any field or job function
- Strong sales mindset with determination to succeed
- Fluency or business level of English communication
- Ability to work under pressure in a dynamic environment
- Team player mentality, self-motivation, and resilience
- Strong interpersonal skills and ability to engage with various stakeholders
We build deep, productive relationships, helping high-profile candidates seize amazing career opportunities with leading businesses worldwide. By doing so, we empower individuals and organisations to fulfil their unique potential. We celebrate individual talent, entrepreneurial spirit, genuine teamwork and personal success every day.
Apply today by clicking on the link or drop me your interest by email at [email protected]
Due to the high volume of applications we are experiencing, our team will only be in touch with you if your application is shortlisted.
Công Ty TNHH RISUNTEK VIỆT NAM có vốn đầu tư 100% của Trung Quốc, được thành lập từ năm 2014 chuyên sản xuất, gia công, lắp ráp các sản phẩm, linh kiện và chi tiết điện tử như: Máy phát Wifi, tai nghe Bluetooth, dây tai nghe, dây sạc, tai nghe không dây TWS, loa âm thanh trong ô tô, thiết bị sạc trên ô tô, sạc không dây, thiết bị điều khiển âm thanh thông minh AI (dùng trong hệ thống Smarthome), Robot hút bụi thông minh,… Trong 8 năm qua chúng tôi đã phát triển đội ngũ nguồn nhân lực của mình tại Việt Nam. Nhân sự nhà máy của chúng tôi được xây dựng trên nền tảng là các kỹ sư có chuyên môn và tay nghề cao. Các nhà máy của chúng tôi điều được sự hỗ trợ của chính phủ Việt Nam và được cấp giấy phép hoạt động hợp pháp. Với sự hỗ trợ và hợp tác từ các đối tác như TPLINK, Segway-Ninebot, DGI, Samsung, LG và các thương hiệu nổi tiếng khác. Risuntek Việt Nam đã khẳng định mình là một đối tác sản xuất đáng tin cậy, có tầm nhìn chiến lược sâu rộng và là một đối tác sản xuất hùng mạnh trong tương lai.