AnyMind's client (Healthcare Industry) is looking for a Marketing Assistant to support the Marketing Director and Marketing Department of their company in its primary and administrative duties. This work will be a critical factor for the smooth operation of the Marketing Department and the attainment of its goals, as well as for the long-term growth of the company.
- Undertaking daily administrative tasks to ensure the functionality and coordination of the department’s activities, including managing an extremely active calendar of appointments; completing reports; composing and preparing correspondence that is sometimes confidential; arranging complex and detailed plans, itineraries, and agendas; and compiling documents for meetings.
- Responsible of vendors/supplier management, follow up and implement various payment documentation, logistics arrangement, contract, database collecting and record for marketing department.
- Assist Marketing Director on assigned daily tasks and duties. Works closely and effectively with Marketing Director to keep her well informed of upcoming commitments and responsibilities, following up appropriately.
- Consolidate the schedule of various plans, activities, deadline and generate the marketing department calendar to follow up, on-site support and report to Marketing Director.
- Responsible of merchandise, gimmicks, POSM, marketing collaterals, samples production, delivery, tracking and stock management.
- Bachelor’s degree in relevant fields.
- 3+ years of experience in similar position.
- Superb written and verbal communication skills.
- Strong time-management skills and the ability to organize and coordinate multiple projects at once.
- Flexible team player willing to do what it takes to get the job done; adaptable and enjoys a challenge.
- Strong report generation, data analysis and database record.
- Strong experience on marketing execution.
- Able to work independently or team-work.
- Able to work on field or business traveling if assigned.
- Good at English is advantage.
- Interest in healthcare industry is a plus.
- Salary range from 18,000,000 VND to 21,000,000 VND (depending on qualifications and capabilities)
- Bonus: 13th months’ salary
- 15 days paid leave and other benefits as per Vietnam laws and company’s regulation
Công Ty TNHH Sản Xuất Thương Mại Dịch Vụ SCT là công ty chuyên tư vấn, thiết kế và sản xuất các loại áo đồng phục, áo thời trang, áo thể thao chất lượng, uy tín hàng đầu tại Cần Thơ
Chính sách bảo hiểm
-
Hưởng phép năm theo luật lao động.
-
Tham gia bảo hiểm khi đủ điều kiện theo quy chế công ty.
Các hoạt động ngoại khóa
-
Các chế độ, phúc lợi khác từ công ty: quà sinh nhật, quà tết, bồi dưỡng ăn uống…
Lịch sử thành lập
- Ngày hoạt động: 12/09/2013
Mission
Chúng tôi luôn sẵn sàng tiếp nhận yêu cầu của bạn, dù bạn ở bất cứ đâu.Hãy gửi ý tưởng của bạn cho chúng tôi và chúng tôi sẽ thiết kế nó giúp bạn.
Chúng tôi hỗ trợ giao hàng tận nơi miễn phí trong khu vực nội ô.
Nếu bạn không chắc chắn về mẫu áo của mình, chúng tôi sẽ may cho bạn để bạn có thể yên tâm.
Chúng tôi có các chính sách bảo hành cho sản phẩm của mình làm ra.
Nếu bạn có các yêu cầu về chỉnh sửa sản phẩm, chúng tôi cũng có cách chính sách hỗ trợ bạn.