Mô tả công việc
Provides exceptional services to guests and internal customers in other department at all time to maintain positive interactions with good working relationships.
Maintains an efficient and accurate filing system to record all sales agreements, contracts and quotations
Submits Sales report to Sales Manager and provides reporting of business booked to Sales Coordinator for consolidation.
Entertains and conducts hotel inspections to clients whenever required.
Establishes and maintains strong relationship with the established clientele and constantly explores into new business opportunities.
Liaises and works closely with the related operation departments ensuring guest's requests and expectations are being met.
Handles guest and associate enquiries in a courteous and efficient manner, reporting complaints or problems.
Achieve the personal target contributing to the Sales revenue and follows up sales leads to identify prospect.
Assists to conduct extensive competitor research and maintains excellent Product Knowledge of the Hotel.
Professionally conducts routine telemarketing activities to identify new accounts.
Systematically and efficiently calls on allocated Accounts within assigned sector and reports findings and opportunities to the Sales Manager/ Director of Sales.
Assists the Sales Managers to follow up on all matters in the absence of the Sales Manager.
Ensures high standards of personal presentation and grooming.
Understands and strictly adhere to Rules and Regulations established in the Associate Handbook and the hotel’s policies concerning fire, hygiene, health and safety
Attends training sessions and meetings as and when required.
Carries out any other reasonable duties and responsibilities as assigned.
Quyền lợi được hưởng
- Ideally with a university degree in Hospitality/Tourism management or Business/ Economic management
- Minimum 01 years work experience as the same position.
- Strategic orientation, as well as good problem solving, administrative and interpersonal skills are a must.
- Work experience in a luxury hotel or in an international hotel chain
- Great problem solving, organizational, analytical, and coordinating abilities
- Excellent communication skills and great interpersonal skills.
Yêu cầu công việc
- Ideally with a university degree in Hospitality/Tourism management or Business/ Economic management
- Minimum 01 years work experience as the same position.
- Strategic orientation, as well as good problem solving, administrative and interpersonal skills are a must.
- Work experience in a luxury hotel or in an international hotel chain
- Great problem solving, organizational, analytical, and coordinating abilities
- Excellent communication skills and great interpersonal skills
Yêu cầu hồ sơ
• Direct application to: Human Resources Department, Park Hyatt Saigon, 2 Lam Son Square, District 1
Công Ty TNHH Sản Xuất Thương Mại Dịch Vụ SCT là công ty chuyên tư vấn, thiết kế và sản xuất các loại áo đồng phục, áo thời trang, áo thể thao chất lượng, uy tín hàng đầu tại Cần Thơ
Chính sách bảo hiểm
-
Hưởng phép năm theo luật lao động.
-
Tham gia bảo hiểm khi đủ điều kiện theo quy chế công ty.
Các hoạt động ngoại khóa
-
Các chế độ, phúc lợi khác từ công ty: quà sinh nhật, quà tết, bồi dưỡng ăn uống…
Lịch sử thành lập
- Ngày hoạt động: 12/09/2013
Mission
Chúng tôi luôn sẵn sàng tiếp nhận yêu cầu của bạn, dù bạn ở bất cứ đâu.Hãy gửi ý tưởng của bạn cho chúng tôi và chúng tôi sẽ thiết kế nó giúp bạn.
Chúng tôi hỗ trợ giao hàng tận nơi miễn phí trong khu vực nội ô.
Nếu bạn không chắc chắn về mẫu áo của mình, chúng tôi sẽ may cho bạn để bạn có thể yên tâm.
Chúng tôi có các chính sách bảo hành cho sản phẩm của mình làm ra.
Nếu bạn có các yêu cầu về chỉnh sửa sản phẩm, chúng tôi cũng có cách chính sách hỗ trợ bạn.