Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
a. Financial reporting:
• Prepare & interpret monthly, quarterly and annual reports, including statutory & management reports.
• Reconcile all chart of accounts/ GL with balance sheet, P&L
b. Financial operation management:
• Monitor cash flows statements and predict future trends.
• Monitor the collection & liability reconciliation (AR).
• Monitor the payment to supplier (AP).
• Monitor the inventory: Input - Output (PO):
• Control prepaid expense, fixed assets and posting to accounting system
• Control, post inventory documents in accounting system (check quantity and price with documents to ensure inventory balance)
• Banking
• Petty cash management
c. Tax & Legal compliance:
• All taxes report/ filing/ reconcile & settle all tax liabilities timely.
• Prepare and check monthly, quarterly, yearly tax declarations including VAT, CIT, FCT and others (if any) as well as tax refund.
• Monitor tax (Reconciliation between tax reports (VAT, CIT, PIT and all other taxes) and general ledger of accounting software; tax paid and payable)
• Responsible for tax compliance
• Work with Tax Office about any kind of tax matters
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor Degree ( Accounting/Audit/Finance)
- Experience in SAP is a must
- Minimum 2 years of plant and general accounting experience for manufacturing/production environment.
- High expertise of production field
- Working hard, communication skills
- Computer skills
- Good at English
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: 12 Tr - 15 Tr VND
Công Ty TNHH Sản Xuất & Thương Mại Thuận Hảo chuyên sản xuất, thiết kế, chế tạo khuôn mẫu các loại như: Khuôn dao chặt, khuôn dao bế hộp, khuôn đồng, khuôn ép silicon,..
Với kinh nghiệm hơn 15 năm sản xuất khuôn mẫu, cùng đội ngũ nhân viên lành nghề, chúng tôi luôn nỗ lực tạo ra sản phẩm chất lượng, uy tín đáp ứng mọi nhu cầu quý khách hàng.