- In charge of a specific Omni Modern Trade customers.
- Drive the design & implementation of Omni categories/customers O2O plan:
- Develop Omni channel & shopper insights and translate insights into business building opportunities.
- Build specific trade/media plans/activities for Omni channel & deliver category/ brand JTBD/objectives.
- Identify trade/media spend opportunities for Omni customer and plan/allocate funds for trade/media activity.
- Plan & deliver Omni GMV Target via digital converstion tool.
- Cooperate with stakeholders to drive for O2O deployment of assortment, content, promotion.
- Drive O2O shopper journey via digital shopper marketing solution & loyalty partnership.
- Delivering analytics to understand shopper trend, sales movement to define opportunities & risks to define action.
- Co-operate with Omni customers & internal stakeholders of Retail Innovation, Digital Commerce
- Marketing, Marketing team on data partnership set-up & deployment, data activation on 1pd & 2pd data with customer with high ROAS.
- Online Perfect Store deployment for Omni Site:
- Serve as primary facilitator for Omni commerce content-related agenda.
- Collaborate with internal teams & Omni customer to co-deploy Perfect Store online & 7 Omni-channel assets.
- Collaborate with Customer & Unilever field force in-store team to ensure O2O
- Operation of OLA (online availability) & O2O Promotion deployment, & pick, pack, last-mile delivery.
- Lead on-site visibility & media activities:
- Propose for customer team/ brand team on plan to visualize banners/visibility/media to drive Omni traffic, sale out.
- Manage Omni Visibility/media budgeting/investment to deliver right efficiency & growth impacts.
- Leading O2O thematic campaign deployment of content, promotion, media & visibility & instore operation.
- Build & cultivate partnership with key content persons in Omni retailers to stay updated of best practices, new features & developments, unique collaboration opportunities, etc.
- University graduate in business administration, foreign trade, economics
- At least 3- 5years relevant working experience in FMCG, E-commerce industry
- Experience in content development highly valued. Good planning, logical thinking.
- Proactiveness & having team-work spirit
- Quick learning & able to adapt with changes
- Good command of English communication
WINLAB với sứ mệnh gia công thương hiệu mỹ phẩm cao cấp giúp chủ doanh nghiệp xây dựng hệ thống vững mạnh. Đội ngũ WINLAB cam kết không ngừng nỗ lực để có những sản phẩm và dịch vụ hoàn hảo nhất, cạnh tranh nhất mang đến cho khách hàng và đối tác. WINLAB đầu tư công nghệ, máy móc tân tiến nhất vào quy trình sản xuất. Chúng tôi không chỉ tạo nên những sản phẩm mỹ phẩm tốt cho phái đẹp, mà còn luôn có trách nhiệm trong việc bảo vệ môi trường. Luôn luôn lắng nghe những phản hồi từ đối tác và khách hàng để ngày càng hoàn thiện hơn về chất lượng.Sau 3 năm hình thành và phát triển, Winlab thấu hiểu được những đặc điểm của làn da phụ nữ Việt Nam. Vì thế, chúng tôi nghiên cứu và đưa ra những công thức chăm sóc da phù hợp nhất, mang lại hiệu quả tối ưu nhất.