Việc làm Shoei Việt Nam- Chi Nhánh Hà Nội
Cập nhật 16/12/2024 14:31
Responsibilities
- Issue Sales Invoices: Create and send invoices to customers for services provided.
- Verify and Sort Incoming Invoices: Review and organize invoices received from vendors for accuracy and proper processing.
- Data Entry in Accounting Software: Accurately record financial transactions into the accounting system.
- Create weekly Bank payment order: Compile and send email for approval 2 times per week.
- Generate Tax Reports: Prepare and file tax returns, such as VAT and income tax declarations, following tax regulations.
- Monitor and Respond to Emails in English: Effectively manage and respond to English-language emails from clients, vendors, or other stakeholders.
- Edit English Accounting Documents: Review and edit English accounting documents, such as Contract , reports to ensure accuracy, clarity, and adherence to accounting standards..
Qualifications
- Recent graduate with a Bachelor's degree in Accounting, Finance, or a related field.
- Strong understanding of accounting principles and practices.
- Proficiency in Microsoft Office Suite (Excel, Word, PowerPoint).
- Excellent analytical and problem-solving skills.
- Excellent communication and interpersonal skills.
- Ability to work independently and as part of a team.
- Eagerness to learn and grow in a fast-paced environment

CHI NHÁNH CÔNG TY TNHH SHOEI VIỆT NAM TẠI BẮC NINH là công ty in ấn bao bì 100% vốn đầu tư Nhật Bản đầu tiên ở Miền Bắc, chính thức đi vào hoạt động từ tháng 12 năm 2011. Chúng tôi cung cấp bao bì sản phẩm, poster, card visit và đa dạng các loại sản phẩm in ấn khác cho các khách hàng doanh nghiệp đến từ nhiều quốc gia tại Việt Nam như Nhật Bản, Hàn Quốc, Trung Quốc.
Công ty chúng tôi tọa lạc tại số 11, đường 9, khu công nghiệp VSIP, Từ Sơn, Bắc Ninh, cách Hà Nội 45 phút đi lại bằng ô tô.
Những nghề phổ biến tại Shoei Việt Nam- Chi Nhánh Hà Nội
Bạn làm việc tại Shoei Việt Nam- Chi Nhánh Hà Nội? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
