SOFTROAD ★ 2.3

Hà Nội
25 - 100 nhân viên
Quảng cáo / Đối ngoại / Truyền Thông
Đã xác minh

Các phòng ban đang tuyển dụng tại SOFTROAD

Công nghệ thông tin
Quản lý sản phẩm & dự án

Việc làm SOFTROAD

Cập nhật 06/02/2025 12:05
Tìm thấy 5 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH SOFTROAD
Project Manager
SOFTROAD 2.3★
10 đánh giá 11 việc làm 6 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Quản lý
Ngày đăng tuyển: 31/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/11/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 5 - 10 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hà Nội

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Phụ cấp thâm niên
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

Key Responsibilities:

Project Management & Coordination:

  • Lead the Project, ensuring clear communication between all stakeholders, including sales, technical support, production, and training teams.
  • Coordinate with the Technical Coordinator to address technical bugs and new feature requests, ensuring issues are correctly tracked and resolved.
  • Oversee the work of production and sales teams to update and maintain the experience library of new platform.
  • Monitor the integration between different platform of Easia travel.

Technical Follow-Up:

  • Evaluate and identify whether technical issues reported by sales teams are user errors, real bugs, or missing features.
  • Design and manage the process for reporting bugs and feature requests
  • Work closely with the Easia Technical Coordinator and project team to ensure timely resolution of technical issues.

Production & Content Management:

  • Collaborate with Production Leader to monitor and update the production content across all destinations.
  • Oversee the tracking and implementation of New Experience Requests and Experience Modifications
  • Ensure consistency of content across destinations

Client Onboarding & Support:

  • Develop and implement a clear Client Onboarding Procedure, including a Client Onboarding Request Form and detailed workflow
  • Prepare checklists for sales teams to ensure all necessary steps are completed before onboarding new clients.
  • Create and send template emails to announce the onboarding and activation of new client accounts.
  • Maintain client relationships by ensuring ongoing support and regular communication for training and feedback.

Training & Communication:

  • Ensure that internal teams (sales, production, reservation, contracting, project Team) and external stakeholders (hotels, suppliers) receive proper training on the new platform.
  • Collect feedback from internal and external users to continuously improve the platform's performance and user experience.
  • Consulting and validate guideline for internal process relate to new platform.

Reporting & Documentation:

  • Ensure that all technical and production activities align with the overall business objectives and timeline.
  • Monthly meeting with Country Directors and General director.
  • Monthly update of the department report to Country Directors.

Manage the project team

  • Manage project team in Vietnam

+ Weekly meeting with Team.

+ Review the workload of Vietnam team

+ Assign tasks to Vietnam team

+ Evaluate staff performance of the each member in Vietnam Team

  • Supervise the project Team in other Destination (Thailand, Laos, Cambodia)

Yêu Cầu Công Việc

Key Skills:

  • Strong project management skills, preferably with experience in software implementation or technical products.
  • Excellent communication and coordination abilities across multiple teams and stakeholders.
  • Experience with project management tools.
  • Strong understanding of travel industry operations, especially in tour and product management.
  • Problem-solving skills and a proactive approach to technical issues.

Qualifications:

  • Bachelor’s degree in Project Management, IT or a related field.
  • Experience in project management within the travel industry or software development.

Địa điểm làm việc

Hà Nội
33B Phạm Ngũ Lão, Hoàn Kiếm, Hà Nội

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:

Công ty TNHH SoftRoad Việt Nam là chi nhánh 100% của Công ty TNHH SoftRoad, có trụ sở chính tại Tokyo, Nhật Bản.
Công ty TNHH SoftRoad Nhật Bản (công ty mẹ) được thành lập vào năm 2001. Đây là công ty nâng cấp hệ thống AI chuyên nghiệp lớn nhất tại Nhật Bản. Công nghệ Cải cách Hệ thống có tốc độ tăng trưởng trung bình hàng năm là 30%. Khách hàng bao gồm hơn 30% trong số 200 công ty hàng đầu tại Nhật Bản và trên toàn thế giới.
Công ty được niêm yết trên chỉ số chứng khoán Topix và đang mở rộng hoạt động kinh doanh sang thị trường châu Âu và châu Mỹ.
Với hơn 30 nhân viên R&D cấp cao chuyên phát triển hệ thống AI và hơn 350 nhân viên quản lý và lập trình, phạm vi và trình độ làm việc của công ty về cơ bản tương đương với các công ty phần mềm lớn nhất Nhật Bản như NEC và Fujitsu.
Để đáp ứng nhu cầu mở rộng kinh doanh và dấn thân vào thị trường Châu Âu, Châu Mỹ, Công ty TNHH SoftRoad Việt Nam được thành lập. Các dự án hiện tại của công ty chủ yếu đến từ các khách hàng Nhật Bản và trong tương lai gần, các dự án bổ sung từ các khách hàng ở Châu Âu, Châu Mỹ và các khu vực khác sẽ được bổ sung thêm. Mục tiêu là đưa công ty trở thành nhà cung cấp nâng cấp hệ thống AI hàng đầu thế giới.


Review SOFTROAD

2.3
10 review

15/02/2025
Nhân viên tại Hà Nội

Quản lý tâm lý, dày dặn kinh nghiệm. Lương và chế độ đãi ngộ vô cùng hấp dẫn (CTT)

09/12/2024
Lập trình viên tại Hà Nội

Lương Dev công ty đa phần là cao hơn bên ngoài 15% tới 40%

25/10/2024
Nhân viên tại Hà Nội

PL thì chỉ giao task, gọi support nhưng là nói bằng lời mọi thứ tự tìm hiểu, sếp người Trung thì cổ hủ

Những nghề phổ biến tại SOFTROAD

Bạn làm việc tại SOFTROAD? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo SOFTROAD

SOFTROAD

Click để đánh giá