Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
Customer Support: Address inquiries via phone, email, and social media. Ensure resolution and customer satisfaction through follow-ups.
Issue Escalation: Forward complex or unresolved cases to relevant teams and monitor their resolution within set timelines.
Customer Data Management: Record and update customer interactions, order statuses, and related issues accurately.
Protocol Compliance: Adhere to established processes to maintain customer satisfaction.
Reporting: Provide regular updates to the Customer Experience Manager
Yêu Cầu Công Việc
Experience in customer service, with a preference for those familiar with CRM systems.
Strong communication skills, both written and verbal.
Critical thinking and problem-solving abilities.
Passion for process improvement and enhancing customer experience.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 22 - 30
- Lương: 6,5 Tr - 7 Tr VND
Công Ty TNHH Solum Vina với tên giao dịch SOL VINA, tên quốc tế Solum Vina Company Limited, có lĩnh vực hoạt động trong ngành Sản xuất linh kiện điện tử. . Mọi chi tiết quý khách vui lòng liên lạc với chúng tôi theo địa chỉ: Lô B3, Khu Công nghiệp Bá Thiện II , Xã Thiện Kế, Huyện Bình Xuyên, Vĩnh Phúc, Việt Nam. Công ty TNHH SOLUM VINA được thành lập ở Việt Nam nhằm phục vụ cho việc sản xuất và cung cấp linh kiện điện tử cho tập đoàn SamSung – tập đoàn lớn nhất thế giới